Garry |
14 april 2017 00:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor
(Bericht 8427541)
Voor elke keer dat dat gebeurt zijn er 10 die in een echtelijke twist hun partner neerschieten.
|
Zegt niets. Als dat al zo is betekend dat alleen maar dat er 10 minder gedood zijn met een mes, OMDAT toevallig de dader een pistool had en genomen heeft in de plaats van een mes. Had hij of zij dat pistool niet gehad waren er 10 meer afgemaakt met een mes, bijl, hamer of de kop in geslagen met een zwaar voorwerp zoals bv een vaas.
Het is opvallend dat tegenstanders van een vuurwapen maar niet kunnen begrijpen dat in alle gevallen dat er gebruik gemaakt is van een vuurwapen om iemand te doden er, als de dader geen vuurwapen had gehad hij evengoed het misdrijf zal plegen met eender wat dat als wapen kan gebruikt worden.
Is dat zo moeilijk om te begrijpen? Jullie denken nu toch niet dat een dader zal op deze manier handelen hé;
" Verdommen, nu ben ik dat mens kots moe, ik schiet ze overhoop. Oei, miljaarde, das waar ook, niet aan gedacht, ik heb geen revolver. Ja, dan zal ik ze noodgedwongen maar laten leven en zal ik er toch mee verder moeten. Nu heeft ze toch weeral eens dik geluk gehad zeker dat ik geen pistool heb".
Kom jongens, 't is tijd om wakker te worden hé, als die kerel zijn stoppen zijn doorgeslagen maakt dat juist geen moer meer uit of die al dan niet een pistool heeft , die zijn partner gaat er aan, daar gebruikt die gast 't is eender wat voor dat hij wel heeft, zo simpel als dat.
Nogmaals, niet het wapen is een moord machine, de mens is een moordmachine.
|