![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Triestig.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
BTW Ik heb hier geen zin in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ben alleen wat gestresseerd. |
Citaat:
|
Citaat:
bediende zijn job niet verder afgewerkt en toch op lang weekend getrokken ... gaat mij veel geld kosten. ... Anna razend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben ze je wel gelapt misschien ? |
Citaat:
in t kort : hun job niet gedaan, waardoor ik eraan hang voor een schadeclaim bij een derde partij. Maar papertrail bewijst dat de bank in de fout ging, tegen mijn contract met bank. goede is dat die potentiële schadeclaim al door mij persoonlijk gedeponeerd was op rekening vd derde partij bij wijze van waarborg, waardoor ook die claim nu tussen mij en mijn bank gaat. (dat maakt t voor mij mogelijk om tot een akkoord te komen met de derde partij, zonder dat de bank daar van af weet.) maw, bank gaat opdraaien voor schadeclaim, waar ik denk mogelijk nog onderuit te kunnen :-) :-) :-) ze moeten hun contracten maar leren lezen voor ze op vakantie trekken en dossiers onafgewerkt laten liggen. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar 25.000 € ? Ik zou het toch optrekken tot minstens 50.000 €. Het is maar vanaf zo'n bedragen dat banken je serieus beginnen te nemen immers. |
Citaat:
zal het later deze week nog wel eens voorleggen aan een maat van mij die zakenadvocaat is, zal dan wel eens vragen of bijkomende schadeclaim opportuun is. liever 25.000€ cashen zonder proces dan een proces en mogelijkheid tot een onzeker deel meer ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijven plakken aan wat jarretelles ergens ? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be