![]() |
ben nu aan het kijken voor een suzi1200
|
Citaat:
|
De Hayabusa in bee'ld
Eist die geen 4-1 en K&N filters? Mijn getunede Suzuki GSX 750/1100 daar had ik die 'opgevezen'. De andere tuning zaken heb ik overgelaten aan een tuning garage. Andere nokkenassen/tandwielen... Met die GSX 750, die bolde prima maar je kon er met van de éne benzinepomp naar de andere met rijden. :roll: p.s. Waar is de tijd dat ik zelf knoeide aan een Suzuki 50cc. Andere carburatie Andere rotatieschijf Andere tandwielen (van ketting) ik geloof dat de combinatie 14-34 de beste was <- niet zeker meer van Luchtfilter... Laag stuurtje Die bolde wel voor een 50cc :-D |
Citaat:
Maar ik heb er al eens mee gereden, dat doen ze wel fijn. En de 11kw is een software-ingreep, geen hardware. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is deze vergeten of in de vergeethoek geraakt? :-D
![]() En deze... ![]() En deze... Flandria Record ![]() Nog iemand geweten die daar met verongelukt geweest is. (dood) :| Lag dat aan de bromfiets of aan de bestuurder zijn bochtenwerk. Ik gok op het laatste. :? p.s. Ik zat serieus na te denken over de aankoop van een Hayabusa maar mijn ouders waren in alle staten toen ik dat zei. Hun woorden: "Zijde nu helemaal zot geworden ja!!!" En die AUDI A3 RS mocht ook al niet pfffffffff Een tramkaart dan maar? ![]() |
Die zundap was mijn eerste officiële brommer.
Een 2hands mijn pa zijn keuze. Reed heel goed maar was toch al een oud modelleke vond ik. Beetje nadien kreeg ik een nieuwe yamaha. Dat vond ik beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was mijn alllereerste brommer, gekregen voor mijn 10de verjaardag. Wij woonden toen op het einde van zo'n klein achterafweggetje en verder door was het allemaal zandweg door de velden. Ideaal om te leren rijden (schakelen). Na een paar jaar ook een 100cc blok ondergehangen maar na verloop van tijd toch terug naar het oude 50cc blok overgeschakeld. Die 100cc was veel te rap, ik reed altijd met een stel vrienden (allemaal 50cc) en dan had die 100cc weinig nut. Later nog lang met een Honda CB200 (paralleltwin) rondgecrosst. En tussendoor massa brommertjes die we bij de lokale boeren uit de schuur gingen vissen. Meestal voor 20 a 100fr. Heerlijke tijden waren dat. |
Citaat:
|
Ik heb vroeger nog met moto van een goede vriend mogen rijden, zie onderstaande
![]() (Ik was toen aan mijn Suzuki 500cc aan het knoeien <--lees uptunen) |
Citaat:
|
met een motor alleen zijt ge niets, er hoort daar een frame bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Drie vrachtwagens botsen op E19 richting Breda: Nederlandse chauffeur overleden, snelweg nog altijd afgesloten |
heb een Honda 650 deauville gekocht
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be