Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Belgicisten... Hoeveel? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24104)

Kim 18 november 2004 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Veel van uw BUBvriendjes waren ferm content toen Bush gewonnen heeft en uw partij heeft toch duidelijk conservatieve standpunten, of niet?

Het Vlaams Blok heeft pas conservatieve standpunten.

Ik ben geen voorstander van Bush, noch van Kerry.

Dorian 18 november 2004 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Het Vlaams Blok heeft pas conservatieve standpunten.

Ik ben geen voorstander van Bush, noch van Kerry.

Toch bestaan er echte verschillen tussen beide mannen ! Spreek jij op jouw eigen naam of op de naam van de BUB ? De BUB kan toch zijn standpunten niet tot België beperken !

jOOSt 18 november 2004 16:04

Citaat:

Dan is Antwerpen naar de knoppen als hij burgemeester wordt...

De BUB heeft in se niks met Bush te maken, de BUB heeft met Dewinter wel iets te maken. Je mag die twee dan ook niet met elkaar vergelijken vind ik.

:? Tja, als je zo denkt....persoonlijk vind ik Bush in de V.S. veel gevaarlijker voor iedereen dan de Dewinter in Antwerpen.

Dorian 18 november 2004 16:06

Citaat:

:? Tja, als je zo denkt....persoonlijk vind ik Bush in de V.S. veel gevaarlijker voor iedereen dan de Dewinter in Antwerpen.

Da's zeker ... :?

Globaal gezien zou ik toch in het Frans zeggen: "L'un est mauvais et l'autre ne vaut rien".

jOOSt 18 november 2004 16:16

Twee maten, twee gewichten bij de BUB zou ik zeggen. Bush veegt de mensenrechten aan ze reet en heeft bloed aan zijn handen. Hij wint de verkiezingen en krijgt een kaartje van de BUB, indien Dewinter en zijn Blok winnen in Antwerpen dan krijgen die niks. Begrijpe wie begrijpe kan....

Kim 18 november 2004 16:17

Oh jawel, we zullen hem zeer passend feliciteren... :twisted:

(oei, zou hij dit weer als een bedreiging van Belgicistische zijde ervaren... ):lol:

jOOSt 18 november 2004 16:41

Citaat:

(oei, zou hij dit weer als een bedreiging van Belgicistische zijde ervaren... ):lol:

Ik denk dat hij daar niet van zal kunnen slapen! 8O

Patriot! 18 november 2004 16:43

Citaat:

Hij doet maar :twisted:

Dorian 18 november 2004 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hij doet maar :twisted:

Akkoord op dit punt ... :snipersm: :hitler:

A 18 november 2004 19:40

Citaat:

Veel van uw BUBvriendjes waren ferm content toen Bush gewonnen heeft

Hier is alvast een BUB-er die het ten zeerste betreurde dat Bush won . Maar soit , gedane zaken nemen geen keer . Ik tel al vast af naar 2008 .

Vlaamse Leeuw 18 november 2004 21:42

Citaat:

Ik wil niet in een Vlaanderen leven waar het woordje "solidariteit" onbekend is.

Belachelijk redenering natuurlijk. Er zal altijd een solidariteit zijn tussen Vlaanderen, Europa en ook via ontwikkelingshulp aan 3de wereldlanden. Ik - en nog vele anderen - zijn tegen de onrechtvaardige en ondoorzichtige transfers van Vlaanderen naar Brussel en Wallonië. Hoe u daar een voorstander van kunt zijn snap ik toch niet hoor.

Knuppel 21 november 2004 20:13

1.500 belgicisten op een B-plus betoging waar de meest bekende belgicisten aanwezig waren.

700 belgicisten op een betoging voor verdraagzaamheid waar dikke Louis aan de kop liep.

13.000 flaminganten die betoogden voor de splitsing van BHV in Halle.

Trek jullie conclusies, BUBbelblaasjes.

Seba 21 november 2004 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
1.500 belgicisten op een B-plus betoging waar de meest bekende belgicisten aanwezig waren.

700 belgicisten op een betoging voor verdraagzaamheid waar dikke Louis aan de kop liep.

en laat me raden wat die conclusies van de Blubbeltjes zullen zijn: de mensen zijn niet geïnteresseerd in de splitsing van BHV en het unitaire België is nabij
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Knuppel 21 november 2004 20:16

Citaat:

De B.U.B is een sectaire club van blauwbloedige fils �* papa's uit het Brusselse aangevuld met enkele restanten van bejaarde oudstrijdersverenigingen, Boudewijn necrofielen en andere idioten die lijden aan grootheidswaanzin
Nog niet zo ver ernaast...

Kim 21 november 2004 20:20

Goh, wat ben ik met zovelen toch een uitzondering zeg!

Ik spreek geen Frans thuis (ben dus geen fille �* papa), ik heb geen blauw bloed en ik woon ook niet in het Brusselse maar ben een rasechte sinjoor....

Verder ben ik geen oudstrijder, geen Boudewijn necrofiel (weet de auteur overigens wel wat een necrofiel is?) en ik ben geen grootheidswaanzinlijder...

Vlaamse Leeuw 21 november 2004 20:30

Citaat:

Lijken me duidelijke cijfers.

Knuppel 21 november 2004 21:23

Citaat:

Goh, wat ben ik met zovelen toch een uitzondering zeg!

Ik spreek geen Frans thuis (ben dus geen fille �* papa), ik heb geen blauw bloed en ik woon ook niet in het Brusselse maar ben een rasechte sinjoor....

Verder ben ik geen oudstrijder, geen Boudewijn necrofiel (weet de auteur overigens wel wat een necrofiel is?) en ik ben geen grootheidswaanzinlijder...

Dat is nu eenmaal de prijs als je je in het zog van bovengenoemde kliek laat meezuigen.

Dorian 21 november 2004 23:03

Citaat:

Wie scheelt daarvoor behalve Flaminganten ? In het buitenland weet niemand waarover het gaat. Weet u wat ? ON S'EN FOUT !!

Pelgrim 23 november 2004 10:32

In het buitenland is geen kat geïnteresseerd in wat er met Belgique gebeurt.

Bovendien, het buitenland heeft niks te zeggen over onze interne keuken. Dus wat is het punt?

Patriot! 23 november 2004 10:33

Dat ons federalisme ons internationaal belachelijk maakt. Kijk naar den dhl.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be