Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   nieuwe start & farewell (https://forum.politics.be/showthread.php?t=241446)

kojak 7 december 2017 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8590943)
Marie en den Albeir

Djeezes....

Veel te gevaarlijk.
Zo maar op de openbare weg ?

Dit is véél veiliger. ;)

Pandareus 7 december 2017 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8590946)
inderdaad. Fraudeurs en dieven moeten gestraft worden, niet toegejuicht

Vernietigen, verdelgen, ausradieren, gene flauwekul meer. Parasieten uitroeien is een daad van goed burgerschap, en degelijk beheer. De vraag stelt zich of daar eigenlijk geen premiestelsel voor moet komen ? Met bijvoorbeeld trekkingsrechten per schijf van 100 euro per aangegeven parasiet/klaploper/hangmattoerist.

Gipsy 7 december 2017 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8591010)
Vernietigen, verdelgen, ausradieren, gene flauwekul meer. Parasieten uitroeien is een daad van goed burgerschap, en degelijk beheer. De vraag stelt zich of daar eigenlijk geen premiestelsel voor moet komen ? Met bijvoorbeeld trekkingsrechten per schijf van 100 euro per aangegeven parasiet/klaploper/hangmattoerist.

Kop afsnijden en met bewijs premie afhalen bij de gemeente.

kojak 7 december 2017 21:52

100 euro per geval ?
Wie gaat dat allemaal betalen ?

Eduard Khil 7 december 2017 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8591022)
100 euro per geval ?
Wie gaat dat allemaal betalen ?

die onderkruipers vullen hun zakken met honderden euro's per maand. Dat gaat juist opbrengen als je premies op hun hoofd zet

kojak 7 december 2017 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8591047)
die onderkruipers vullen hun zakken met honderden euro's per maand. Dat gaat juist opbrengen als je premies op hun hoofd zet

Dat maakt het alleen nog maar erger.

Eerst vul je hun zakken vol met geld, en nu ga je nog geld op hun hoofd leggen ook ?

Das nie slim zenne.

kojak 7 december 2017 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8591020)
Kop afsnijden en met bewijs premie afhalen bij de gemeente.

Zoals in Middelkerke ?
Mooie premie gaan die krijgen peins ik. :lol:

Politie van Middelkerke vindt onthoofd lichaam in koffer tijdens BOB-controle

koe de poing 9 december 2017 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8589629)
dit forum heeft me veel bijgebracht politically & socially wise but it is getting time I move on and start building my life as an adult person ie a new born individual which doesn't spend her life on the net, de 1ste januari zal ik dan ook stoppen met posten hier, het gaat jullie goed... farewell everybody~ I shall not commit suicide or something, just move on with my life :o

kan iemand dat steenkoolengels vertalen naar het marrokaansnederlands ?

eno2 9 december 2017 02:16

Wat begrijp je niet?

eno2 9 december 2017 02:27

Ik begreep het zo: dit forum me veel bijgebracht, politiek en sociaal, maar tijd dat ik verder opbouw mijn leven als volwassen persoon, dat wil zeggen een nieuwgeborene persoon die niet gans op internet leven doorbrengt. Op 1 januari ik stop met berichten hier, jullie mogen gaan goed verder.. vaarwel elk ~ Ik niet zal zelfmoord plegen of zo, gewoon doorgaan met eigen leven: o

Pandareus 9 december 2017 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8591120)
Dat maakt het alleen nog maar erger.

Eerst vul je hun zakken vol met geld, en nu ga je nog geld op hun hoofd leggen ook ?

Das nie slim zenne.

Per kop die je binnenbrengt is de investering 100 euro, éénmalig, voor de staat. Maar de besparing van leefloon, dop, uitkering of pensioen die de staat vanaf dan uitspaart is recurrent.

Tip : vanaf 2018 mogen we 6.000 euro per jaar onbelast bijverdienen. Je mag dus 60 parasieten hun hoofd gaan omruilen voor geld, zonder één euro belast te worden.

:-D

koe de poing 9 december 2017 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8592103)
Wat begrijp je niet?

heeft deze Ho voldoende swag om yolo te zijn ?

kojak 9 december 2017 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8592231)
.. Je mag dus 60 parasieten hun hoofd gaan omruilen voor geld, zonder één euro belast te worden.

:-D

Allemaal goed en wel, maar wat moeten we dan met de rest doen ? :lol:

Eyjafjallajökull 9 december 2017 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8592674)
Allemaal goed en wel, maar wat moeten we dan met de rest doen ? :lol:

Veevoer ?

Marie van de koster 10 december 2017 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8590883)
Waarom kom jij in dit topic Edwaar? Geef eens een goede reden! Als het je niet aanstaat: er zijn genoeg andere topics op dit forum hoor.
Je noemt bembem een maatschappelijke loser, je scheldt haar steeds uit, net zoals je de (weinige) vrouwelijke forummers uitscheldt en probeert belachelijk te maken -maar dat zal je nooit lukken want je maakt jezelf er belachelijk mee.
Jij hebt dus echt-echt-echt geen leven.
En wat betreft de 'topsupporters' waarmee je oa mij bedoelt: ik heb respect voor iedereen. Ook voor bembem. Ze mag in het verleden dan in de fout gegaan zijn; het is niet aan u noch aan iemand anders om haar te veroordelen.
En als het u niet aanstaat dat vrouwen op dit forum hun mening verkondigen: ga naar een 'mannenforum'. :roll:

Ik steun dit voorstel volmondig :lol:

Marie van de koster 10 december 2017 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8590889)
De enige die zich hier belachelijk maken, zijn zij die niet weten dat bvb een forum maken niet meer dan tien minuten tijd vraagt, en dan niet meer te bespeuren zijn als ze hierover los op hun bakkes gaan :lol:

Hoe zit het met de mannekes die als het forum niet goed werkt, het verstand niet hebben er geduldig mee om te springen maar hetzelfde onbenullige postje tot 50 keer toe herhalen? Maken die zich niet belachelijk?

Marie van de koster 10 december 2017 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 8590943)
Marie en den Albeir

Enige uitleg bij dit prentje gevraagd.
Grappige foto trouwens.

Marie van de koster 10 december 2017 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8590944)
Straffe prestatie! Na al die keren dat je los op uw gezicht ging :lol:

Zinloze frase, één van de 100-en van Edje dat op niets slaat. Eddy, Eddy, Eddy toch ... :roll:

Marie van de koster 10 december 2017 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8590950)
Ik weet niet of ik 'vienden' heb...

Ik weet immers niet wat 'vienden' zijn.

Kan je het eens uitleggen, Ni ?

Arm wezen ...

Marie van de koster 10 december 2017 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8590982)
:? sociale gevoelens, voor een parasiet ? Waarom dan wel ? Het lijkt me normaal te zijn om die te willen verdelgen toch ?

Weet u wat "mensen" zijn? Precies niet goed, hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be