![]() |
Citaat:
|
Dus ik moet al naar de stad om eens een affiche met lingerie te zien. 't Is me wat.
|
't Ziet ernaar uit dat De Wever het idee om eens stupied te doen bij de Kris is gaan halen. Niet de slimste zet van (zo las ik hier ergens) een schaakspeler die een paar zetten op voorhand denkt.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel voor om Joden met een Chassidische klederdracht uit de Antwerpse straten te verwijderen . Zulke kledij stoort heel wat mensen. Zo kan men ook beginnen te praten. |
Citaat:
Wat zopas ook nog eens bevestigd werd tijdens de zeverende dag! Toch erg hoe een bende politieke loosers blijkbaar echt niets anders meer te doen hebben dan zitten zeveren en verdachtmakingen spuien richting BDW! Waar is de goede ouwe sossentijd... Toen was alles nog ok. |
Citaat:
"De Wever heeft helemaal niet bemiddeld in deze zaak, hij is wel slimmer dan dat. Hij heeft de partijen gewoon bij elkaar gebracht zodat zij samen een oplossing konden vinden, geen vuiltje aan de lucht volgens mij." Zielig... |
Citaat:
Was dat ook niet iets dat Goebbels destijds beweerde en toepaste? |
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen maar niet ophouden , ook op dit forum, in hun eigen voet te schieten. En schaamte om hun vergissing achteraf toe te geven hebben ze niet. O, ja! Het zal wel ADR zijn die liegt ! Alleen De Morgen spreekt volgens hen de waarheid. Citaat:
|
Citaat:
Onbetrouwbaar wicht die hele Annick De Ridder. Zeker weten. |
Citaat:
Je kent hem waarschijnlijk. Is het écht een leugenaar? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar verluid hebben ze zelfs de burgemeester in hun zak zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Als dit gefingeerd "incident" een aanleiding zou zijn om uit een stad/gemeente te verhuizen, schaf dan maar simpel uiteenneembare meubeltjes aan want dan staan er in de toekomst U nog een aantal verplaatsingen te wachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be