![]() |
Citaat:
|
maar even serieus, moest ik in de plaats v zeus zijn, ik zou de woonst verhuren en met la belle samen iets - volgens pro rata, huren, that way no hard feelings about who pays what ^^
|
Ik zal wel ouderwets zijn. Wij hebben 1 gedeelde bankrekening. En dat is de enige afspraak. Al 25 jaar. Als't op is, is't op. En zolang het niet op is, doet elke ermee wat hij/zij wil. Uiteraard wordt de partner geconsulteerd als er grote uitgaven gedaan worden, maar die zegt standaard altijd "ja".
Kan dat misbruikt worden ? Uiteraard. Maar zij kent mijn wensen, ik ken haar wensen. En daar houden we rekening mee. Zonder dat af te spreken. Werkt goed hoor. Naïef als we zijn gaan we ervan uit dat we nooit zullen moeten beslissen wat van wie is. |
Ik zou ze ook drie maand huur laten storten als borg.
Want stel dat ze uiteen gaan en hij vindt zo direct geen nieuw lief... |
o_0
|
Het huis is afbetaald, en jij gaat huur vragen aan je partner.
Is dat niet een beetje asshole achtig? Het blijft van jou hè. |
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien we onder het wettelijk stelsel getrouwd zijn heeft het weinig nut om nog aparte rekeningen aan te houden. Er is gemeenschap van goederen en vooral van aanwinst. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 2 masters en word gewoon op dat niveau betaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hou uw smoel eens
|
Citaat:
Als je uw partner niet vertrouwt kan je er best niet mee trouwen. Mijn 2 cents. |
Citaat:
Ik weiger mijn partner tot zoiets in staat te achten. En daarom wil ik mij daar ook niet tegen indekken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel duidelijk waarom jij aan de grond zit... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be