![]() |
Citaat:
|
Aaaah... dit is schitterend. De rode duivels staan al op 3-0.
De vendeliers gaan weer bloed schijten van frustratie... Zet de zure zeik maar gereed hee jongens ! 't zal nodig zijn. :lol: |
Citaat:
Belgie is gered. De EU zal nu zeker geen kritiek meer hebben op de Belgische 'laat maar gaan' politiek. |
![]() "Proficiat aan de Rode Duivels! Theo trakteert. 150.000 vluchtelingen erbij!" - Theo Francken |
"Ik ben trots op België" - Sander Loones |
![]() "Een zwarte burgemeester van Antwerpen? Ik ben er klaar voor. Proficiat aan Lukaku." - Bart Dewever |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontzettend veel huizen bevlagd in mijn streek met de Belgische driekleur voor de eerste match van de Rode Duivels. En dit zijn zeker niet allemaal ‘Jupiler vlaggen’. Ongelofelijk hoeveel mensen de match hebben gevolgd voor de grote schermen in de gemeenten. Niet te geloven. En wat meer is: kinderen kunnen nu al het Belgisch volkslied zingen mét tekst! Ik heb dat nooit gekund. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarop Interbrew toen snel moest beslissen. Alle “stella” werd van de markt genomen en de productie in Leuven stop gezet en vervangen door Jupiter dat nog gebrouwen werd met oorspronkelijk systeem werd in Jupiler brouwerij geproduceerd om zeker te zijn dat de schadelijke stoffen niet aanwezig konden zijn. Onder tussen werd de “stella pils” productie herwerkt om terug als consumptie product verkocht te mogen worden wellicht ondersteund met zeer veel lobby werk van >>Jean-Luc Dehaene in Duitsland. Inderdaad ik weiger vergeleken te worden als mens en inwoner van dit land met het schotel water van Inbef. Het is aan de politiek om Inbef en boete op te leggen om onverantwoord de naam Belgium te gebruiken>>> misbruiken uit economisch winst bejag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl de Zwitsers hun referendumkiezen > kiezen van op de werkvloer van de maatschappij en zodoende het volk alle macht geeft in de zelfbesturende Kanton's en niet de partijen. Dit referendumkiezen nog aan het verfijnen is met de nieuwe vooruitstrevende methode zodat iedereen via GSM appt gebaseerd Blockchain encryptie beveiliging ten allen tijde zijn keuze zal kunnen maken op eender welk onderwerp, van voetpad, tunnel, loon, pensioen enz tot al of niet kerncentrale! Terwijl hier het blijft steken bij het middeleeuwse 1X kiezen op partij= zoals op een voetbalploeg! Promoten natuurlijk de particratie partijen om hun macht >>>sport en spelen<<< en gaan daarom niet in tegen een biermerk die de landsnaam misbruikt uit economisch eigenbelang! België/Belgium zou een boete moeten opleggen per verkocht blik!!! Geen wonder dat internationaal men België/Belgium niet belangrijk vind! Bewijst alleen dat het merk België/Belgium niet meer is dan een sjoemel merk met sjoemel compromissen en achterpoort politiek dat zelfs misschien geregeld word via lobby in een voetbal tribunen! |
Nu nog dat Belgium bier introduceren op t veldrijden in september en het land is gered.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be