Witte Kaproen |
10 januari 2019 13:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
(Bericht 8910727)
Ik ben vragende partij maar dan komen alle vakbonden op straat en we hebben geen overheid met kloten aan haar lijf. Het is niet omdat het in Wallonië nog slechter is dat de Walen continu moeten gestigmatiseerd worden. Iedereen die contact heeft met Walen of bv Vlamingen die samenwerken met Walen weet dat Walen ook even hard werken er bestaat niet zoiets als DE Walen. Ik heb 2 Walen in dienst die de Franstalige klanten bezoeken. Die mensen werken hard en er zijn zelden problemen. Van een paar van mijn Vlaamse vertegenwoordigers heb ik wel in het verleden problemen gehad en ontslagen ( valse rapporten en onwettig afwezig etc) maar ik veralgemeen dat niet daar tegenover staan zéér competente mensen waar ik nooit problemen met heb.
Het is zoals een Amerikaanse film waar Fransen worden afgebeeld met een brood onder de arm en een baret op het hoofd, dat zijn dan DE Fransen. Dit doet men hier figuurlijk ook met DE Walen.
|
Hoe komt het dan ,dat alle Waalse provincies een hoger werkloosheidscijfer hebben dan de Vlaamse provincies?
En dat de werkloosheid in de" beste" Waalse Provincie (Waals Brabant) nog
steeds hoger is dan die van de" slechtste" Vlaamse provincie (Limburg).
Als dat al niet meer gezegd mag worden,
leven we blijkbaar in geen vrij land meer.
|