![]() |
Citaat:
Moesten die Franstaligen die zich op Vlaams grondgebied komen vestigen er eens aan denken om "met de jaren" al was het maar een beetje Nederlands te leren zodat ze documenten zoals verkiezings-oproepingen kunnen lezen en begrijpen... Nee, liever volharden in Franstalige arrogantie! |
Citaat:
Citaat:
Het Zuiden moest wel aan deze staatsschuld meebetalen, terwijl ze er geen schuld aan had. |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is inderdaad iets dat zij op haar boordtabel mag schrijven. Maar verder is het maar flauwkes voor iemand die echt gigantisch veel bevoegdheden heeft gekregen in de regering Bourgeois. |
Citaat:
Een bezig bijtje is het wel, letterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of wie zegt man op vlaams? |
Citaat:
Maar ik ben niet blind : de RVS haar rechtspraak is redelijk duidelijk en er is geen enkele indicatie dat die anders gaat evolueren. Dus neen, daar ben ik eerder pessimist in. Ik vertik het om te redeneren zoals een Kaproen die denkt dat iets gaat gebeuren simpel omdat hij dat graag zou hebben. |
Citaat:
|
dubbel
|
Citaat:
Ze viel ei-zo-na met haar zatte kl*ten van het podium, heel België kon meegenieten op TV. En U zegt leugen ? |
Citaat:
Hetgeen ze vertelde tijdens deze uitzending, die ik niet gezien heb en jij ook niet, was praat van iemand die beneveld was maar niet stomdronken zoals jij beweert. Ik heb hieromtrent inlichtingen ingewonnen bij personen die de uitzending gevolgd hebben, jij gaat voort op geruchten. Jouw partijgenoot Michel Daerden zat jarenlang strontzat te lallen op de regeringsbanken en nam mee beslissingen over de pensioenen, wat véél belangrijker is dan een vrijblijvend praatje op VTM. Nooit heb jij daar één woord commentaar op gegeven omdat hij een partijgenoot van jou was. Dus ja, hetgeen je zei in deze draad is een regelrechte leugen. |
De verkiezingen komen korterbij en La Homans wil de aandacht afleiden van de mensensmokkel en maffiaconnecties van de NVA :)
|
Citaat:
|
Citaat:
N-VA is stil in alle toonaarden, het lijkt erop dat ze de issue dood willen zwijgen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be