Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   S&V: de maskers vallen af. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248857)

Tavek 6 juni 2019 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9038423)
Inderdaad, het volstaat om één gelijkgezinde professor te kennen en dan een linkse samenzwering op te zetten.

Nope.

Pandareus 6 juni 2019 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9038231)
Ja, maar Panda bedoelt een praktische handleiding, een rode boekje van hoe doen we het nu concreet, denk ik.

Absoluut !

patrickve 6 juni 2019 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9038278)
Eindelijk: nu weten we het: jij bent een potentiële moordenaar.

Ben je daar nu pas achter ? :lol:

Ik zeg "we zouden 7 miljard mensen moeten elimineren om goed te leven", en jij zegt "jij bent een potentiele moordenaar" :lol:

patrickve 6 juni 2019 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aurora_Borealis (Bericht 9038341)
Dat is dus onzin: assistenten hebben geen toegang tot de applicatie om punten van studenten in te geven of wijzigen - enkel de verantwoordelijke lesgever kan dat voor zijn of haar vakken.

Juist, maar daar gaat het niet over. Het gaat over namen van studenten, dacht ik. Normaal heeft een assistent wel de namenlijst van de studenten, he.

Hij zal ook wel, zoals alle personeel, aan de namenlijsten van de interne lichamen van de UG geraken (bijvoorbeeld, de studentenvertegenwoordigers), evenals de lijsten van de kandidaat vertegenwoordigers en zo.

patrickve 6 juni 2019 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9038286)
ook dat spreekt toch vanzelf? we spreken over continenten ... moabs en/of kernkoppen natuurlijk.

Nee, dat is niet de juiste manier. Te veel staatsgedoe. Het moet van de basis uit gebeuren. Rwandese toestanden, maar dan globaal. Via subversie. Groepen tegen elkaar opzetten, en ze elkaar laten uitmoorden op niet-georganiseerde manier. Het heeft het voordeel dat er geen einde aan kan gesteld worden door een "wapenstilstand". Het smeult door tot er niks meer op te smoren valt.

Vrijheideerst 6 juni 2019 12:03

Marginalen lokken andere marginalen uit hun kot.

Anna List 6 juni 2019 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9038477)
Nee, dat is niet de juiste manier. Te veel staatsgedoe. Het moet van de basis uit gebeuren. Rwandese toestanden, maar dan globaal. Via subversie. Groepen tegen elkaar opzetten, en ze elkaar laten uitmoorden op niet-georganiseerde manier.

maar nee, dat avanceert toch niet :roll:

heb jij wel naar Anuna geluisterd ?!? we hebben nog maar 10 jaar hé! :evil:

de Nato zal hier moeten inspringen, mss in samenwerking met Poetin. ineens van al die oude brolrakketten af, en de zaak geklaard op 1 dag tijd.

Vrijheideerst 6 juni 2019 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9038479)
maar nee, dat avanceert toch niet :roll:

heb jij wel naar Anuna geluisterd ?!? we hebben nog maar 10 jaar hé! :evil:

de Nato zal hier moeten inspringen, mss in samenwerking met Poetin. ineens van al die oude brolrakketten af, en de zaak geklaard op 1 dag tijd.

10 jaar?

Jong toch. 5 maximum. :magniet:

Anna List 6 juni 2019 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9038484)
10 jaar?

Jong toch. 5 maximum. :magniet:

dat maakt de coalitiebesprekingen wel makkelijker, partijen moeten dan niet meer inzitten met de volgende verkiezingen. :-o

patrickve 6 juni 2019 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9038487)
dat maakt de coalitiebesprekingen wel makkelijker, partijen moeten dan niet meer inzitten met de volgende verkiezingen. :-o

Ge ziet maar, waar dat allemaal oplossingen aan biedt, he !

Nu, misschien kunnen we inderdaad beginnen met een kernoorlog. Met een beetje chance is de rest van het volk dan zodanig ontwricht, dat er nadien dan spontaan verdere moordpartijen van komen. Inderdaad mogen we niet sectair worden en goeie technieken om principiele redenen aan de kant laten.

Vrijheideerst 6 juni 2019 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9038487)

En peist keer aan al da geld da we daar mee uitsparen! :-o8-)

De schoofzak 6 juni 2019 12:24

Ik ben anderzijds wel benieuwd of Drieske zich op 1 juli master in de rechten zal mogen noemen.

patrickve 6 juni 2019 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9038500)
Ik ben anderzijds wel benieuwd of Drieske zich op 1 juli master in de rechten zal mogen noemen.

Ja, dat zou een mop zijn he. Ik zou hem voorstellen dat hij zich master in de rechten noemt, onafhankelijk van het gegeven of hij nu slaagt of niet. Dat heeft immers geen enkel belang he.

Eyjafjallajökull 6 juni 2019 12:50

Hebben we zijn gsm nr. en emailadres inmiddels eigenlijk al ?

Anna List 6 juni 2019 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9038537)
Hebben we zijn gsm nr. en emailadres inmiddels eigenlijk al ?

als je zijn volledige naam hebt, dan heb je zijn UGent mailadres ook hé :p

voor de gsmnr moet je S&V contacteren :D

Anna List 6 juni 2019 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9038518)
Ja, dat zou een mop zijn he. Ik zou hem voorstellen dat hij zich master in de rechten noemt, onafhankelijk van het gegeven of hij nu slaagt of niet. Dat heeft immers geen enkel belang he.

ik vind Il Duce wel bij m passen.

patrickve 6 juni 2019 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9038542)
ik vind Il Duce wel bij m passen.

Il Driece.

XenApp 6 juni 2019 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aurora_Borealis (Bericht 9038341)
Dat is dus onzin: assistenten hebben geen toegang tot de applicatie om punten van studenten in te geven of wijzigen - enkel de verantwoordelijke lesgever kan dat voor zijn of haar vakken.
En toegang tot privégegevens van studenten is ook niet mogelijk, noch voor assistenten noch voor proffen...

Hoe weet je dat daadwerkelijk het geval is? Vertrouw je op het systeem?

Ik ben meer dan één keer tijdens opdrachten op gegevens gestoten waar ik eigenlijk geen toegang tot zou mogen hebben. Dat gaat van loonsgegevens, onderzoeksdata, adressenlijsten, ...

Edit: zonder frauduleuze acties te ondernemen om dit te bewerkstelligen.

Lof der Zotheid 6 juni 2019 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alberto (Bericht 9038208)
Calvo??

Neeje! De Heilige Greet, Geturnbroekt zij Haar Naam!

Anna List 6 juni 2019 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9038544)
Il Driece.

nee, gewoon Il Duce

ook altijd veel pluimen bij, veel praat, en keer op keer op zijn dak gekregen. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be