![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg "we zouden 7 miljard mensen moeten elimineren om goed te leven", en jij zegt "jij bent een potentiele moordenaar" :lol: |
Citaat:
Hij zal ook wel, zoals alle personeel, aan de namenlijsten van de interne lichamen van de UG geraken (bijvoorbeeld, de studentenvertegenwoordigers), evenals de lijsten van de kandidaat vertegenwoordigers en zo. |
Citaat:
|
Marginalen lokken andere marginalen uit hun kot.
|
Citaat:
heb jij wel naar Anuna geluisterd ?!? we hebben nog maar 10 jaar hé! :evil: de Nato zal hier moeten inspringen, mss in samenwerking met Poetin. ineens van al die oude brolrakketten af, en de zaak geklaard op 1 dag tijd. |
Citaat:
Jong toch. 5 maximum. :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, misschien kunnen we inderdaad beginnen met een kernoorlog. Met een beetje chance is de rest van het volk dan zodanig ontwricht, dat er nadien dan spontaan verdere moordpartijen van komen. Inderdaad mogen we niet sectair worden en goeie technieken om principiele redenen aan de kant laten. |
Citaat:
|
Ik ben anderzijds wel benieuwd of Drieske zich op 1 juli master in de rechten zal mogen noemen.
|
Citaat:
|
Hebben we zijn gsm nr. en emailadres inmiddels eigenlijk al ?
|
Citaat:
voor de gsmnr moet je S&V contacteren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben meer dan één keer tijdens opdrachten op gegevens gestoten waar ik eigenlijk geen toegang tot zou mogen hebben. Dat gaat van loonsgegevens, onderzoeksdata, adressenlijsten, ... Edit: zonder frauduleuze acties te ondernemen om dit te bewerkstelligen. |
Citaat:
|
Citaat:
ook altijd veel pluimen bij, veel praat, en keer op keer op zijn dak gekregen. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be