Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   "nieuwe belgen" kloppen jonge vrouw in mekaar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248873)

marie daenen 6 juni 2019 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9037985)
Amai hoe lang hebt gij wel niet zitten surfen om op dit artikel, dit fait divers, te stuiten? Da's wat ik me werkelijk afvraag

Ontopic: jongedame zoekt boel met 8 jongemannen van het 'brave' type. Er scheelt toch wat in haar bovenkamer.

Liegen is dat toegelaten in de koran???
Oh ja als het niet gelovigen betreft...

Zoveelste bewijs dat de koran geen Godsboek maar eerder een duivels boek is... Want in een godsboek is liegen verboden omdat de eerste die je bedriegt tezelf bent... En hoe kan je nu naar God gaan als je jezelf voor de zot houdt...

marie daenen 6 juni 2019 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9038000)
Er moet veel meer blauw aanwezig zijn op de oude markt en er rond. Dat staat als een paal boven water. Dan blijven de brusselse amokmakers ook weg.

Nota: de studenten zelf hebben dat ook niet zo graag he....

Oh, als we la Belgique en de Leuvense slinkse partijen laten doen dan gaan ze er binnenkort nog om smeken...

marie daenen 6 juni 2019 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9038002)
Geeuw, net als uw topic eigenlijk.

Blijf dan hier niet voortdurend zelf het voorbeeld geven van zijn gelijk...

marie daenen 6 juni 2019 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 9037991)
Juist ja, tis die vrouw haar schuld

Piss off met zo’n achterlijke mening

Je vergeet dat voor de Islam, de mannen altijd gelijk hebben en de vrouwen braaf moeten knikken...

marie daenen 6 juni 2019 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9037998)
Wat ik achterlijker vind is het gebrek aan verantwoordelijkheidszin voor de eigen daden.

Over wie heeft u het??? Over uw mannelijke geloofsgenoten??? Hoe durft u??? Voor wie neemt u zich wel, dwaze vrouw???

marie daenen 6 juni 2019 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9038017)
Wat is uw punt? 22 jarige jongedames moeten ongestoord iedereen op straat tot de orde kunnen roepen ?

Ik ben nog bij m'n gezond verstand itt sommige anderen

Tuurlijk, want jonge dames van 22 jaar, enfin andere dames ook niet, horen niet zonder mannelijke chaperon op straat...
De Koranwijsheid zeg dat en zo kweekt ze mannelijke dom krapuul tot in het absurde...

marie daenen 6 juni 2019 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9038023)
Tja, dat is dan op eigen risico he. Want ze zijn niet eens bevoegd om dat te doen.

Vreemd he, dat was hier vroeger nooit een probleem...
En nu komen stommelingen zeggen hoe het hier moet... Achteruitgang voor de vrouwen en een nog lompere mannenwereld verzekerd

marie daenen 6 juni 2019 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9038024)
De discussie verliezen is persoonlijk worden. Volgens mij ben jij ladderzat

Persoonlijk worden??? Het ben jij die die vrouwen aanklaagt... Alsof dat niet persoonlijk is, want jij klaagt niet alleen die vrouwen aan, maar je klaagt alle vrouwen aan en dat in naam van je afgod...

marie daenen 6 juni 2019 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9038029)
In dat geval heeft ze haar verdiende loon gekregen.

Ik weet niet, maar zouden we Guinevere niet aangeven bij Unia want ze predikt haat tegen de vrouwen en haat prediken mag volgens unia niet.

marie daenen 6 juni 2019 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9038031)
Zo agressief.

Slaag gehad vandaag ?

Ze heeft waarschijnlijk braaf haar mond moeten houden van man-lief en daarom leeft ze zich hier op het forum maar wat uit...
Thuis mag dat niet als het man-lief niet zint...

lamenielachen 6 juni 2019 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 9038221)
En welke daden verantwoorden dan het afkloppen van een jonge vrouw ?

Heel moedig moet je alvast niet zijn om met 8 man een vrouw af te kloppen.
https://www.hln.be/wetenschap-planee...dael~a38aaed7/
Ik hoop dat ze er in Planckendael ook geen stijt van krijgen?

marie daenen 6 juni 2019 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9038058)
Dat pleit je deels vrij.

Moest je internet toegang hebben zou je weten dat de sossenstad Leuven een veel beter migranten en veiligheidsbeleid heeft dan de alt-right stad Antwerpen.

?
Wat bedoel je... omdat de slinksen aan het bestuur zijn gaat het daar volgens jou per definitie beter???

marie daenen 6 juni 2019 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9038094)
Nee, onze mannen slagen enkel Vlaamse trutten.

Huist daarom dat ze beter dringend het land uit gekegeld worden... Ze mogen hun brave vrouwen meenemen...

Anna List 6 juni 2019 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9038058)
Dat pleit je deels vrij.

Moest je internet toegang hebben zou je weten dat de sossenstad Leuven een veel beter migranten en veiligheidsbeleid heeft dan de alt-right stad Antwerpen.

ongetwijfeld een hele troost voor deze vrouw.

Skobelev 6 juni 2019 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9038315)
Ik weet niet, maar zouden we Guinevere niet aangeven bij Unia want ze predikt haat tegen de vrouwen en haat prediken mag volgens unia niet.

Dat kan, maar zeg dat niet via dit forum. Er zijn er nog al uitgegooid omdat ze individuele leden dreigden aan te geven/vervolgen.

Al zijn we nu niet meteen rouwig omdat die bewuste leden er effectief uitgebonjourd zijn.;-)

marie daenen 6 juni 2019 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9038108)
Ik voel mee met je Tavek

Maar ik wil gewoon zeggen dat ik geen last heb van illegalen of allochtonen.
Ik heb eigenlijk ook geen last van autochtonen.

Er is duidelijk iets mis met mij.

Help. 8-)

Bent u een vrouw??? Of interesseert jou het lot van de vrouwen in dit land niet???
Dus jouw zogenaamde verdraagzaamheid is alleen en zuiver egoïstisch...

marie daenen 6 juni 2019 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9038302)
Het parket heeft geen tijd, die zijn een groot onderzoek bezig naar Dries van S&V.

2

Anna List 6 juni 2019 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9038302)
Het parket heeft geen tijd, die zijn een groot onderzoek bezig naar Dries van S&V.

en gelukkig maar dat ze grondig zoeken.

zo zal binnenkort als het resultaat komt van dat onderzoek, niemand dat in twijfel kunnen trekken. :p

m.i. behoorlijk wat kans dat ze meer inbreuken van Schuld en Vrienden vinden dan van Schild en Vrienden.

fox 6 juni 2019 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9038003)
Altijd iets in Hellhole Leuven. Vlaanderen is een verloren zaak. Hoogtijd om 1 een gemaakte politiezone te maken voor Gans Vlaanderen.
Opkuisen die boel daar.

Je weet toch dat Leuven de laatste jaren met deze problematiek te kampen heeft door allochtonen die vanuit het Brusselse amok komen maken? In Brussel zijn alle Vlamingen weggevlucht dus valt er weinig te kloppen, dus nu komen ze maar naar Leuven. Ik vermoed dat we niet teveel beterschap moeten verwachten op dat vlak met de nieuwe burgemeester.

fox 6 juni 2019 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9038108)
Ik voel mee met je Tavek

Maar ik wil gewoon zeggen dat ik geen last heb van illegalen of allochtonen.
Ik heb eigenlijk ook geen last van autochtonen.

Er is duidelijk iets mis met mij.

Help. 8-)

Heel goed mijn beste. Ik ken Leuven ondertussen 20 jaar en het is veranderd op die 20 jaar en dat komt door "jongeren" vanuit het Brusselse. 20 jaar geleden had je uiteraard ook wel eens ambras tussen zatte studenten. Maar 20 jaar geleden was amok maken niet het doel van een avondje uit. Nu zie je daar groepjes "jongeren" rondlopen die enkel en alleen met dat doel naar Leuven komen. Je moet veel meer op je hoede zijn en dat is nefast voor de feestvreugde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be