Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Club Brugge haalt goalkeeper Mignolet terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249580)

Elio di Supo 29 augustus 2019 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9103494)
maar ze zouden ook tegen City en Real kunnen geloot worden. dan worden het wel mooie affiches maar veel kans om punten te pakken (=geld) en om door te stoten naar een volgende ronde hebben ze dan wel niet.

Klopt. Daarom stelde ik ook Chelsea, Ajax en Rijsel voorop. Het zijn nog steeds mooie affiches en Ajax en Rijsel zouden nog haalbaar zijn. Maar als je echt wil doorstoten moet je hopen op Zenith St-Petersburg uit Pot I.

vlijmscherp 29 augustus 2019 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9103506)
Klopt. Daarom stelde ik ook Chelsea, Ajax en Rijsel voorop. Het zijn nog steeds mooie affiches en Ajax en Rijsel zouden nog haalbaar zijn. Maar als je echt wil doorstoten moet je hopen op Zenith St-Petersburg uit Pot I.

wat dan weer geen goede affiche is.
kortom, afwachten en er het beste van maken.

Voor Mignolet zou Liverpool als tegenstander natuurlijk ook leuk zijn. Of net niet.

Eyjafjallajökull 29 augustus 2019 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9103529)
wat dan weer geen goede affiche is.
kortom, afwachten en er het beste van maken.

Voor Mignolet zou Liverpool als tegenstander natuurlijk ook leuk zijn. Of net niet.

Zenit, Benfica en Atalanta, toch ook niet mis ?

De echte toppers komen dan wel in de volgende rondes :twisted:

Vrijheideerst 29 augustus 2019 10:26

Ik ben natuurlijk zeer fier.

vlijmscherp 29 augustus 2019 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9103633)
Zenit, Benfica en Atalanta, toch ook niet mis ?

De echte toppers komen dan wel in de volgende rondes :twisted:

awel, dat zijn nog de gevaarlijkste lotingen. Dan wordt er wel heel veel verwacht, wat meestal verkeerd uitdraait.

Zipper 29 augustus 2019 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9103494)
maar ze zouden ook tegen City en Real kunnen geloot worden. dan worden het wel mooie affiches maar veel kans om punten te pakken (=geld) en om door te stoten naar een volgende ronde hebben ze dan wel niet.

Het wordt poule "A" met Real Madrid en PSG :-)

Vrijheideerst 29 augustus 2019 18:02

Real Mashit
PSG
Galatasaray

:mrgreen:

Elio di Supo 29 augustus 2019 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9103506)

:lol: Chelsea, Ajax en Rijsel zitten wel in eenzelfde poule maar helaas voor Brugge werden zij vervangen door Valencia.

Too bad dat Brugge in zo'n klotegroep tercht kwam. Voor Hazard, Courtois, Meunier, Mertens en Origi nog eens een gelegenheid om naar Belgiek af te zakken.

Vrijheideerst 29 augustus 2019 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9103860)
:lol: Chelsea, Ajax en Rijsel zitten wel in eenzelfde poule maar helaas voor Brugge werden zij vervangen door Valencia.

Too bad dat Brugge in zo'n klotegroep tercht kwam. Voor Hazard, Courtois, Meunier, Mertens en Origi nog eens een gelegenheid om naar Belgiek af te zakken.

6 punten zoals vorig jaar zitten er niet in vrees ik.

:lol:

Eyjafjallajökull 29 augustus 2019 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9103656)
awel, dat zijn nog de gevaarlijkste lotingen. Dan wordt er wel heel veel verwacht, wat meestal verkeerd uitdraait.

En nu moeten we niks verwachten, maar gaat het goed uitdraaien zeker ? :roll:

Vrijheideerst 30 augustus 2019 07:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9103907)
En nu moeten we niks verwachten, maar gaat het goed uitdraaien zeker ? :roll:

Euh zoiets ;-)

Rahowa 30 augustus 2019 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9103872)
6 punten zoals vorig jaar zitten er niet in vrees ik.

:lol:

Zich plaatsen was het belangrijkste,25 miljoen is nu al binnen.900.000 euro per punt en 2,7 miljoen per overwinnig zijn bonus.Reken ook op 3 x een uitverkocht stadium en je weet dat de andere ploegen in de pintjesliga of serieuze afstand volgen.

Elio di Supo 30 augustus 2019 23:07

Als het meezit wordt Brugge nog derde ten nadele van Galatasaray en kunnen ze nog wat verder bekeren in de EL. Financieel kan het nog allemaal zeer lonend zijn.

Rahowa 2 september 2019 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9104444)
Als het meezit wordt Brugge nog derde ten nadele van Galatasaray en kunnen ze nog wat verder bekeren in de EL. Financieel kan het nog allemaal zeer lonend zijn.

De spanning in de pintjesliga zal er niet op voorruit gaan.Club had dit jaar al een budget van 70 miljoen,standaard en Anderlecht blijven op 50 miljoen steken.Het zou me niet verwonderen als de definitieve rekening wordt opgemaakt club een nog groter budget zal hebben.

Dadeemelee 3 september 2019 11:29

Ik heb de indruk dat de 'grote' Belgische ploegen teveel geld hebben. Club Brugge koopt een spits die ze absoluut niet nodig hebben.

Anna List 3 september 2019 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9106473)
Ik heb de indruk dat de 'grote' Belgische ploegen teveel geld hebben. Club Brugge koopt een spits die ze absoluut niet nodig hebben.

dat is om ter hoogst tegen het paaltje plassen hé.

punt is dat hij nu niet naar Anderlecht gaat.

in t verleden deed Anderlecht ook zo'n toeren, nu laat Verhaeghe zien aan Coucke dat hij de grootste heeft.

meer moet je daar niet achter zoeken.

Dadeemelee 3 september 2019 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9106502)
dat is om ter hoogst tegen het paaltje plassen hé.

punt is dat hij nu niet naar Anderlecht gaat.

in t verleden deed Anderlecht ook zo'n toeren, nu laat Verhaeghe zien aan Coucke dat hij de grootste heeft.

meer moet je daar niet achter zoeken.

Ondertussen heb je de situatie dat Club (net zoals Anderlecht trouwens) een gans elftal op overschot heeft.

Anna List 3 september 2019 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9106507)
Ondertussen heb je de situatie dat Club (net zoals Anderlecht trouwens) een gans elftal op overschot heeft.

maar bij Anderlecht is dat grotendeels gehuurd zeker ? ...

jammer voor Marc, maar Bart heeft echt de grootste.

Dadeemelee 3 september 2019 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9106509)
maar bij Anderlecht is dat grotendeels gehuurd zeker ? ...

jammer voor Marc, maar Bart heeft echt de grootste.

Thelin, Trebel, Saelemaekers (stond te koop), Saief, Bakkali, Chipchiu (nog altijd eigendom) een paar keepers,...

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...it-duwen-.html

Anna List 3 september 2019 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9106514)
Thelin, Trebel, Saelemaekers (stond te koop), Saief, Bakkali, Chipchiu (nog altijd eigendom) een paar keepers,...

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...it-duwen-.html

is dat Brugge of Anderlecht?

zo erg volg ik het ook niet ze. :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be