Lof der Zotheid |
28 augustus 2019 09:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer
(Bericht 9102184)
Voor mij is het zelfs voorbij misbruik door haar ouders, en die links rood groene klimaat idioten gaan dat meisje aanbidden als hun heldin. Een vijs los zowel de heldin, de ouders, de media en de klimaathuppeltrutten. Of hoe erg is het gesteld met de westerse wereld, als ik het zo bekijk denk ik soms dat we het misschien verdienen dat we binnen enkele jaren van kaart geveegd worden, nog nooit zo een kudde lemmings gezien als de huidige generaties, wie het afgeleert is vanop de schoolbanken om zelfstandig te redeneren.:roll::roll::roll:
|
Het is het belachelijke en intrieste al ver voorbij. Vroeger, nog niet eens zo gek lang geleden, was een boegbeeld iemand met meer talent, charisma, verstand, kracht of intelligentie dan de anderen. Het was iemand die de massa iets kon bijbrengen, iemand die op een bepaalde manier indrukwekkend kon zijn.
Vandaag de dag, in deze verwrongen, ja, geperverteerde, links-groene maatschappij, waar men enkel kan scoren als men marginaal, minderbedeeld of ronduit belachelijk is, zijn de boegbeelden er navenant. Een autistisch kind met een vollemaansgezicht dat van toeten noch blazen weet, gaat -opgehitst door haar machts- en mediawellustige moeder- eens alle wereldleiders uitkafferen met een boodschap zonder inhoud (wij zijn er niet om oplossingen aan te reiken of zelfs maar te denken, zoek dat zelf maar uit, wij schreeuwen wat in het luchtledige), en het hersenloze publiek aapt dat allemaal geestdriftig na en vraagt om meer. Panem et circenses, maar de Romeinen zouden achterover vallen van de schok wanneer ze zouden zien hoe dat tegenwoordig beleefd wordt.
En als er kritiek komt op het zwakzinnige wicht, haar meelopers of de om aandacht schreewende Anoen, haasten zich de linkse poco's het af te doen als oude, rechtse mannen die mondige meisjes niet kunnen uitstaan. Mensen, schakel uw hersens toch in, en gebruik ze (indien beschikbaar en in voorraad).
|