Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Emotionele armoede= rechts stemmen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249962)

Hypochonder 6 september 2019 18:21

Waarom krijgen we om de haverklap geen dergelijke onderzoeken over moslims geserveerd? O ja, dat is racisme zeker en dat is foei.

Guinevere 6 september 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9108492)
Waarom krijgen we om de haverklap geen dergelijke onderzoeken over moslims geserveerd? O ja, dat is racisme zeker en dat is foei.

Lol, sinds wanneer zijn moslims koele kikkers?!

kreydt 6 september 2019 18:27

Patrickve
In de eerste plaats heb je gelijk dat het leven steeds ‘ ik – tegen – de – rest ’ is. Maar langs de andere kant is er de Cultuur, met hoofdletter ‘C’, ( ik bedoel niet; het naakt rondspringen op het toneel of het plafond volplakken met kevers. ) die toch moet zorgen dat de wereld voor ieder van ons, gelukkiger wordt. Hoe je cultuur invult is zeer persoonlijk, tijds- en zeker groepsgebonden.
Ik herhaal nog eens; ‘Solidariteit is een luxe, die we zelf hebben opgebouwd door werk of bijdragen en die we graag delen als we zelf genoeg hebben.’ Maar het mag geen MOETEN zijn en er moet wel een zekere dankbaarheid tegenover staan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9108489)
Dit onderzoek past gewoon in de strategie die links nu al een tijdje hanteert: het ontmenselijken van hun tegenstanders in de hoop terug politiek relevant te worden. Na de verkiezingen verschenen al berichten dat de doorsnee vb stemmer een dommekloot is en nu is het ook een emotionele onebul zonder enig empatisch vermogen... Een halve psychopaat dus.

Ik weet zeker dat er nog “onderzoeken” zullen volgen waaruit van alles zal blijken.

de enigste juiste reactie

Elio di Supo 6 september 2019 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9108259)
Studie staat in de krant.
Maar ik heb het gevoel dat je dit schoentje wil aantrekken?
De eerste drie woorden van je tekst betekenen het meeste

Dat is nu eenmaal iest waar kranten dagelijks mee te maken krijgen he. Ze moeten iets vinden om op papier te drukken.

Natuurlijk is "ik weet niets" het meest relevante. Dat wist Sokrates ook al.

Elio di Supo 6 september 2019 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9108178)
Ik geef leiding op dit moment, maar in een coachende rol. In mijn vorige job was ik kader met een heel team.

Het enigste wat ik doe bij momenten is motiveren en faciliteren. En daar hoort een heel deel empathie in: verstaan hoe uw medewerker denkt en wat zijn positie is binnen de groep. En dat is emoties. Een mens is een emotioneel dier.

Als ik geen rekening daarmee houdt loopt het hier binnen de korste keren vierkant, en ik werk louter en alleen met ingenieurs en technici...mannen.

Dus sta me toe uw uitleg te catalogiseren als bullshit. Jij weet niet waar je het over hebt.

Daar gaat het topic dus niet over. Het topic gaat of een politieke voorkeur uitdrukking geeft aan wat voor persoonlijkheidstype je bent. Het wil dus maw individuen catalogeren in labels en individuen als zodanig stigmatiseren dat aan hun stemgedrag verschillende karaktertrekken kunnen afgeleid.

Pseudo-wetenschappelijk als je het mij vraagt en gefundenes fressen voor professionele forumtrollen.

Guinevere 6 september 2019 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9108491)
Jammer genoeg stemmen veel mensen in en rondom Antwerpen rechts.

Ik wil wel positief zijn maar ben niet meer zo naïef. De samenleving is verhard, zeker in autochtone kringen die het meestal voor te zeggen hebben, en dat is al heel ontmoedigend om bv zelfs nog maar actief te solliciteren als allochtone vrouw.

Binnenkort ga ik stoppen met werken en moet de VDAB me maar jobs of dopgeld bezorgen.

Ik ben Bart en zijn mede koele kikkers beeeeeuuuuu

Ik voel me belogen en bedrogen door de overheid. Yeah right, gelijke kansen, kansen grijpen die je krijgt etc. Allemaal weg nu. Allochtonen moeten vooral zwijgen en doppen, zeker als vrouw.

Xenophon 6 september 2019 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9108529)
Ik ben Bart en zijn mede koele kikkers beeeeeuuuuu

Ik voel me belogen en bedrogen door de overheid. Yeah right, gelijke kansen, kansen grijpen die je krijgt etc. Allemaal weg nu. Allochtonen moeten vooral zwijgen en doppen, zeker als vrouw.

Zwijg.

Anna List 6 september 2019 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 9108491)
Jammer genoeg stemmen veel mensen in en rondom Antwerpen rechts.

Ik wil wel positief zijn maar ben niet meer zo naïef. De samenleving is verhard, zeker in autochtone kringen die het meestal voor te zeggen hebben, en dat is al heel ontmoedigend om bv zelfs nog maar actief te solliciteren als allochtone vrouw.

Binnenkort ga ik stoppen met werken en moet de VDAB me maar jobs of dopgeld bezorgen.

Elk excuus om niet te moeten werken is goed precies...

fcal 6 september 2019 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9108273)
Als je Paulus laat doen dan beginnen we terug met schedelmetingen.

Paulus de empathische brachycefaal.

Elio di Supo 6 september 2019 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9108273)
Als je Paulus laat doen dan beginnen we terug met schedelmetingen.

Voeg daar nog eugeneticus deepeegee en zijn kapotte genen-theorie aan toe en je krijgt een duo waar Herr Mengele en zijn staf U tegen zouden zeggen.

quercus 6 september 2019 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9108575)
Voeg daar nog eugeneticus deepeegee en zijn kapotte genen-theorie aan toe en je krijgt een duo waar Herr Mengele en zijn staf U tegen zouden zeggen.

:lol::lol::lol:
Sieg Heil!!!

The Paulus Experience 6 september 2019 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9108492)

moslims zijn rechts, dus je hebt je zin. Alleen staat het je niet aan he :lol:

The Paulus Experience 6 september 2019 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9108489)
Dit onderzoek past gewoon in de strategie die links nu al een tijdje hanteert: het ontmenselijken van hun tegenstanders in de hoop terug politiek relevant te worden. Na de verkiezingen verschenen al berichten dat de doorsnee vb stemmer een dommekloot is en nu is het ook een emotionele onebul zonder enig empatisch vermogen... Een halve psychopaat dus.

Ik weet zeker dat er nog “onderzoeken” zullen volgen waaruit van alles zal blijken.

ik ook :rofl:

The Paulus Experience 6 september 2019 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9108453)
Zijn er al wetsvoorstellen om dergelijke sujetten hun stemrecht te ontnemen?

niet nodig, ze kalven af per 7%

Diego Raga 6 september 2019 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9108588)
moslims zijn rechts,

Proficiat dan met de volgehouden multikulle stompzinnigheid van gestampte linkslullers, om die geïmporteerde fascistische geloofsbende al decennia lang het handje boven de reli-hoofdjes te houden.
Hier sé, wat leuke gespreksstof voor je volgende theebezoekje in vzw Casablanca:

Nicolai Sennels : Psychologie: Waarom de islam monsters creëert

https://ejbron.wordpress.com/2013/10...sters-creeert/

Benieuwd of de UG de ballen heeft, om datzelfde onderzoek nog eens over te doen...

Skobelev 6 september 2019 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9108410)
Dat rechts-georiënteerde mensen over het algemeen bangere mensen zijn, zit er dik in. Bang voor de verandering, bang voor de vreemden, bang voor een donkere huidskleur, kortom bang voor van alles en nog wat. Het zij zo.

Hetgeen nog niet impliceert dat ze dommer zouden zijn dan linksgeorienteerde personen. Alhoewel... bij sommige rechtse rakkertjes hier ...

Bang zou ik het niet noemen. Een stevige aversie daarentegen wel. Is dat volgens u zonder gegronde reden? Kijk eens naar een journaal, lees eens een krant, ga eens bij nacht naar een stad (als autochtoon). ONS land is er de laatste 40 jaar niet beter op geworden.

Skobelev 6 september 2019 23:09

Citaat:

Ben je dan ook tegen moslims Paulus? Of enkel tegen autochtone rechtsen?

Elio di Supo 7 september 2019 03:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9108600)
Ben je dan ook tegen moslims Paulus? Of enkel tegen autochtone rechtsen?

Rechts zijn is geen probleem. Zolang het maar 100% door Oxfam gecertificeerd fair trade exotisch geimporteerd rechts is.

Guinevere 7 september 2019 04:29

Citaat:

Waarom stemmen ze dan massaal voor linkse partijen? Mss staat jou iets niet aan kafirke.... ;)

Guinevere 7 september 2019 04:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9108599)
Bang zou ik het niet noemen. Een stevige aversie daarentegen wel. Is dat volgens u zonder gegronde reden? Kijk eens naar een journaal, lees eens een krant, ga eens bij nacht naar een stad (als autochtoon). ONS land is er de laatste 40 jaar niet beter op geworden.

Jawel je bent wel nog meer bang gemaakt en gepolariseerd door partijen als NVA en vb. NVA is een partij die met haar rechtse beleid de zaken heeft laat rotten... En nu zitten we met een hele hoop autochtonen met zo'n rotte mindset. Maar in eigen boezem kijken: verandering is normaal, racist zijn,... ho maar. En zeker ook de allochtonen zijn slachtoffers van het NVA beleid, die ook linkse partijen tegen moslims opzet. Autochtonen willen veelal niets met ons te maken hebben. En wij mogen ons land blijkbaar niet eens ons land meer noemen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be