Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Extreem-rechts verliest alle contact met de realiteit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25006)

snoodaard 28 november 2004 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Zo? Weet "iedereen" dat? Ik in ieder geval niet. Wat is het verschil tussen die hoofddoek van een moslima en het "ouw-wijven kapke" van mijn oma?

Omdat die moslim met vod gewoon te kennen geeft dat ze op de blanken schijt.

Raf 28 november 2004 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Omdat die moslim met vod gewoon te kennen geeft dat ze op de blanken schijt.

Dat doe ik ook en ik draag geen hoofddoek; ik ben niet eens een moslim...

Koenraad Maesschalck 28 november 2004 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
hier blijkt toch weeral duidelijk de tegenstrijdigheden bij vele Belangers: enerzijds klagen dat de vreemdelingen geen werk hebben, maar anderzijds geldt ook "eigen volk eerst". uw voorstel om werkgevers met vreemdelingen in dienst extra fiscaal te belasten is trouwens fascistisch...

:roll:
Ik klaag helemaal niet dat de vreemdelingen geen werk hebben. Ik vind namelijk dat die grote groepen vreemdelingen hier gewoon niet thuishoren, werk of geen werk. Welk etiketje u op dat voorstel plakt interessert mij niet, ik vind de inhoud belangrijker.

Koenraad Maesschalck 28 november 2004 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
waarom?

Omdat in Vlaanderen het Vlaamse volk leeft en de Vlaamse volksgemeenschap zich organiseert volgens haar eigen wil. Wie niet tot de Vlaamse volksgemeenschap behoort, kan niet meegenieten of meebepalen hoe en wat hier moet gebeuren.

Spolpoel 28 november 2004 20:02

Citaat:

Dat doe ik ook en ik draag geen hoofddoek; ik ben niet eens een moslim...

Als je zo op het Westen schijt, wat belet jou dan om naar een islamitisch paradijs te verhuizen?

Raf 28 november 2004 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Als je zo op het Westen schijt, wat belet jou dan om naar een islamitisch paradijs te verhuizen?

Oesje... Verkeerd gelezen?

ingenious 28 november 2004 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Omdat in Vlaanderen het Vlaamse volk leeft en de Vlaamse volksgemeenschap zich organiseert volgens haar eigen wil. Wie niet tot de Vlaamse volksgemeenschap behoort, kan niet meegenieten of meebepalen hoe en wat hier moet gebeuren.

en wat is dan het vlaamse volk juist?

De Zuiveraar 3 december 2004 20:27

Die soort stuurt aan hun eigen soort dreigbrieven om in een slachtofferpositie te belanden, daarna volop in het nieuws en die arme allochtoontjes toch... die geen werk krijgen van de VDAB :lol:
En wat met Patrick Mombaerts die een staaf door het hoofd kreeg ?
Die linksen zijn tot alles in staat ! Mensen trappen in die zever niet meer !

Raf 3 december 2004 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Die soort stuurt aan hun eigen soort dreigbrieven om in een slachtofferpositie te belanden, daarna volop in het nieuws en die arme allochtoontjes toch... die geen werk krijgen van de VDAB :lol:
En wat met Patrick Mombaerts die een staaf door het hoofd kreeg ?
Die linksen zijn tot alles in staat ! Mensen trappen in die zever niet meer !

Je bedoelt zoals die uitbater van het Vlaams BlokBelanglokaal die zijn eigen café in de fik stak om de schuld op de (politieke) tegenstanders van het Vlaams BlokBelang te schuiven? Of zoals die extreem-rechtse zottin in Parijs, die verklaarde dat ze op klaarlichte dag op de trein groepsgewijs verkracht werd door allochtonen, maar die de dag erna al door de mand viel en moest bekennen dat ze haar verhaaltje verzonnen had?

Inderdaad, verstandige mensen trappen niet in die extreem-rechtse zever!

Het Skill Effect 3 december 2004 20:35

Citaat:

[size=4][size=2]
Onze extreem-rechtse medemens (?) raakt nu stilaan helemaal de trappers kwijt. Onschuldige vrouwen lastigvallen door dreigbrieven te sturen aan hun werkgever, k�*n men nog lager vallen? Gelukkig heeft die werkgever genoeg haar op zijn tanden om zich niet te laten intimideren door dat hersenloos krapuul! Chapeau voor die werkgever! En sterkte aan de goedmenende moslims in ons land die nu het slachtoffer worden van extreem-rechtse haat.

Zie Herbert Verbeke.

Compleet wacko!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be