![]() |
Citaat:
En met zo'n maatschappij zitten wij hier opgezadeld. Dat moet die verrijking zijn. En de politieke partijen die daar voorstanders van zijn kunnen niet in een regering omdat ze zich daar niet goed bij voelen, volgens de Gucht. Dat hij ze eens eerst terug allemaal op een rij laat zetten dan zal hij zich wel terug goed kunnen voelen bij het belijd waar de kiezer voor gekozen heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Vergeet u ook niet dat de jonge garde er met opgevoed wordt en zij het in bepaalde gevallen nogal goed kunnen vinden met de 'nieuwkomers'. Zoals ik al eerder wist te schrijven kan het mij echt geen bal meer schelen wat ze in de toekomst nog zullen moeten meemaken, zelf gezocht. Ok, mijn kort bochtenwerk is weer prima vandaag, even terugschakelen zou dat een goede optie zijn? 8O |
Citaat:
VB niet, maar dat is niet erg. Geen enkele andere partij kan ze rieken of zien. |
Citaat:
Het doet er niet toe hoelang ze die kunnen tegenhouden. Hoe langer het duurt, hoe meer stront ze produceren. |
het moet eerst nog meer pijn doen bij de Vlamingen.
we zijn er nog lang niet. De bodem is nog niet in zicht. We zijn nog niet halverwege. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het was ook interessant om te zien hoe Béatrice Delvaux het doembeeld van een splitsing van België beschrijft: dan vallen ze daar in Wallonië terug op het welvaartsniveau van Griekenland.
Raar, hee, enderzijds worden de transferts altijd zwaar geminimaliseerd. Anderzijds, als die wegvallen komen ze in Griekse situaties terecht. Impliciet geeft ze dus toe dat die transferts gigantisch zijn... |
Citaat:
De Gucht (diamantfraude), Karel Pinxten bij het rekenhof (geld verduisterd), en Verhofstadt dat moet ik u niet vertellen. Je moet blijkbaar een corruptielintje dragen om in de EU te mogen zetelen |
Citaat:
Maar dit geld komt vooral van Brussel en veel minder vanuit Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rare jongens daar bij Forza Flandria. :lol: |
Citaat:
Niet de PS maar NVA kan kiezen wat ze wel of niet doen spijtig dat ze het VB niet meenamen deze keer had het een echt keerpunt kunnen zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ieder potje confituur dat hier binnen komt waar op staat, " import par Bruxelles", heeft Brussel in de verste verte nog niet gezien. |
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be