![]() |
Citaat:
|
Citaat:
U leeft in een wel zeer eng wereldje als je het mij vraagt. |
Citaat:
|
Citaat:
Een politieker is een publieke figuur die men naar believen mag aanvallen. |
Citaat:
Ik vind dat steeds maar kakken op de hoofdstad ook niet erg nuttig. Brussel is zo veel meer.....om te beginnen al één der groenste hoofdsteden. https://www.standaard.be/cnt/dmf20130503_00565171 |
Citaat:
Brussel heeft zeer mooie delen. |
Citaat:
Uw manier van redeneren doet mij een beetje aan dit mopje denken. Een man vraagt aan een andere man: Weet jij wat logica is? Zegt de andere man: Ja.. maar het is moeilijk uit te leggen.. Nou.. heb jij een aquarium thuis? Ja, zegt de ander. Dan heb je dus vissen? Ja.. zegt de ander. Als je vissen hebt, houd je dus van dieren? Ja zegt de ander.. Als je van vissen houdt dan houd je dus van mensen..? Ja zegt de ander. Als je van mensen houdt, houd je dus ook van vrouwen..? Ja zegt de ander...Nu snap ik het.. De volgende dag houdt hij een andere man aan.: Weet jij wat logica is? Zegt de ander nee.. Zegt hij: Het is moeilijk uit te leggen.. Heb je thuis een aquarium? Zegt de ander Nee.. Zegt de man: HAhah.. dan ben je dus homo!! |
Citaat:
|
Citaat:
U zegt dat u geen enkele motivatie nodig heeft om uw drek over politici uit te gooien, maar dat andere forumposters met fluwelen handschoentjes dienen behandeld te worden. Ik zeg dat u altijd moet motiveren, ook als het over politici gaat. Citaat:
Indien niet, moet u ook niet teveel respect verwachten. |
Citaat:
Wie hier een draad start over het beschermen van Olifanten moet al snel zelf wel een olifant zijn. Maar goed mijn vraagje aan U. Je Vlaming voelen wat moet ik me daarbij voorstellen ? Ik weet niet voor mij is dat gewoon iemand die dezelfde taal spreekt niet meer of niet minder. Ik kom wel eens beter overeen met een Duitser of een Spanjaard dan met een Vlaming.Ik lees wel eens een boek geschreven door een Fransman waar ik veel overeenkomsten bij voel en al eens dingen van Vlamingen waar ik helemaal niet achter sta. Pas op ik bedoel daar niks verkeerds mee maar ik heb dat gevoel helemaal niet:roll: |
Citaat:
In Brussel was dus 34% werkloos, dan is het niet moeilijk om procentueel meer te |
Citaat:
|
Citaat:
Juist! In de stad zelf staan trouwens hier en daar bloempotten met....bloemen er in. In de zomer toch. :-D En ze hebben er ook "De Jardin Botanique". Vroeger kwam ik er graag tijdens mijn midagpauze. Hopelijk is er van dat meubilair nog een boompje over geschoten? :-D |
Humor is een moeilijk ambacht.
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Vlaams-nationalistische rekels hebben zelden degelijke argumenten. En dus schofferen ze maar de poster. Niet erg fraai, maar zo kennen we hen dan weer wel. |
Schuld van de sossen.
|
Citaat:
Een verstandig man maakt gebruik van de situatie om zich te verbeteren, in plaats van huilie huilie. |
Citaat:
Jullie moeten jullie in restaurant 't Fornuis volgevreten lokale politici wat meer tegen hun 'sjokkedijzen' stampen tot ze beseffen dat ze niet langer de capo kunnen uithangen van een stad van uitzuip hoeren op het budget van Vlaanderen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be