![]() |
Citaat:
Het wordt alsmaar leuker. :-P |
Ik denk dat er hier ne VB-er rondloopt met 17 nicks.
Of zouden die allemaal zo dom zijn ? :lol: |
Citaat:
Wat denk je zelf ? |
Heel dat kindergelddebacle is gewoon te zot voor woorden.
Vandaag nog in het nieuws geweest. Bovendien ben ik er zeker van dat er hier maar amper 2 of mss 3 % van de forumbezoekers juist weet wie er hier recht heeft op kindergeld en wie niet. Juist een bende wolven die ergens bloed geroken hebben. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze het licht van de zon willen ontkennen, waarom durven ze dan geen nieuwe verkiezingen aan???
|
Den dorpel hé Garry...
Die komt voor de drie traditio's hoe langer hoe meer in zicht... En dan is het gedaan met de postjes en het gegraai... |
Citaat:
|
Citaat:
Binnen de 3 maand is die immers partijvoorzitter af en heeft zij zelf niets meer te beslissen wat de aanduiding van een eventuele smurfen-minister betreft.... En de onmiddellijke toekomst moet toch voor haar worden veilig gesteld,dus zichzelf benoemen wordt daarbij onontbeerlijk....;-) |
Citaat:
Ik zit er helemaal niet mee dat zulke mensen die achterstal alsnog trekken... Maar hoe zit het met mensen die een kind hebben met een aangeboren handicap (spina bifida occulta) die er uiteindelijk 22 jaar over moeten doen vooralleer men van staatswege uiteindelijk erkent dat dit kind inderdaad voor méér dan 70% gehandicapt is aan de onderste ledematen.... Die krijgen dan wat hun toekomt,zonder terugwerkende kracht....:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Vlaams Belang geselecteerd, en zou ook zo stemmen als er binnen afzienbare tijd verkiezingen zijn.
Ik zie geen reden om nu terug te keren naar N-VA. Mocht er nu na de verkiezingen een regering met N-VA geweest zijn, en die regering een heel goed beleid gevoerd hebben, zouden ze mijn stem teruggewonnen hebben. Maar dat is niet zo, dus blijft het Vlaams Belang, en wat andere forumgangers daarvan denken zal mij worst zijn. |
Citaat:
wat een wereldvreemde draad. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Dit forum zou meer leden kunnen aantrekken door: actief te promoten, registraties terug open te zetten en enkel met tijdelijke bans te werken. En dan zou er ook meer diversiteit onder de leden zijn. Dit is echter wat men hier liever niet heeft, linkse mensen en die met migratieachtergrond worden gestraft bij overtredingen, de rechtse mag er lustig op los beledigen, zelfs beginnen, enz. De partijdigheid valt gewoon op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be