![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De VRT kan het maar niet laten om zo'n beledigende, valse en uiteraard "contraproductieve" term te gebruiken. Ik moet die rode uitdrukking nog maar lézen om ervan overtuigd te zijn dat ik goed zit. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
BTW, alles hangt af van hoeverre jij je wel bevindt aan de andere kant van het politieke landschap, hoe linkser je bent, des te meer denk je dat rechts extreem is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk maar eens aan zie...als je vanuit de positie van LSP-ers en amada-madammen �* la Martine Tanghe kijkt zijn zelfs de sossen extreem rechts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt niet uit of rechts bestaat of niet in ons politieke landschap (het bestaat wel: N-VA, Liberaal Appel, de helft van de VLD). Vlaams Belang is extreem-rechts. Net zoals LSP of PVDA extreem-links is. En ik ben geen voorstander van extremen. Het is niet omdat een partij plots veel stemmen haalt, dat ze niet meer extreem is... om even een vergelijking te maken wat betreft stemmenaantal: de NSDAP was ook verkozen... de communisten hadden na WOII ook veel stemmen in België. extremen hebben niet altijd met stemmenaantal te maken in de politiek. Ik geef bob gelijk dat de extremen in een standaardnormale verdeling de marginale uitersten zijn. Maar men kan hier in geen geval spreken van een standaardnormale verdeling. |
N-va is centrum ( dat zeggen ze zelf toch altijd) ..; er zitten veel linksen in( zie om meervoud groep) , La bestaat amper ... het VB is een grote rechtse partij waar zowel plaats is voor centrum en radicaal rechts , tot spijt van wie het benijdt.
|
Alweer zo'n verzuringstopic.
LEER RELATIVEREN, uw hartje zal u dankbaar zijn! :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be