![]() |
Ben ik nu de enige die helemaal geen haakneuzen ziet in die joodse karikaturen?
Grote neuzen, dat wel, ja, maar dat is typisch voor elke vorm van cartoon/karikatuur. |
De American Jewish Committee moeit er zich nu ook mee. Dat zijn de vriendjes van Trump.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200223_04861658 |
Citaat:
|
T'is eigenlijk redelijk verontrustend dat een zo kleine bevolkingsgroep (hooguit 20 miljoen wereldwijd) zo'n grote invloed lijkt te hebben :
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200223_04861658 |
Citaat:
|
Citaat:
Of je het goede smaak vindt is een andere zaak. |
Citaat:
En dat is echt het laatste woord (vraag) hierover. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zeggen ze ook letterlijk in het het liedje als ik het Oalsters kan ontcijferen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn niet zó stereotypisch Maar dan nog...ik kan me voorstellen dat gelijkenis en het verleden voldoende is om het bezwarend te vinden. Moet het daarom verboden worden ? |
Citaat:
Bij mijn weten wordt dat nergens beweerd ...en het is helemaal de issue niet |
Het is eigenlijk much to do about nothing.
De schuldigen in deze zaak zijn degenen die er mordicus een anti semietenzaak van willen maken. Shame on them. |
Citaat:
Verhollandsing. Daarom dat ik hen zo slecht versta. |
Citaat:
"“De Aalsterse carnavalscultuur is uniek in de wereld, maar deze Joodse karikaturen zijn historisch enorm beladen”, aldus De Wever in Joods Actueel. "Deze beelden zijn karikaturen die doen denken aan de zwartste periode van ons collectief geheugen."" Maar ja TVG heeft ondertussen gezegd dat BDW een nepper is maar serieus... Alles gaat toch over hoe iets overkomt niet over het niet overkomt. Al was het Mickey Mouse waarin sommige die gelijkenis zagen. ... en belangrijker ( want dat wordt wat vergeten ) is de intentie De Aalstenaars hadden totaal geen intentie om wat antisemistische propaganda in de wereld te sturen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be