![]() |
Citaat:
Wat ik haar wel aanwrijf is dat ze als een naief wicht zo een bestelling uitbesteedt aan een firma waarvan je in 1 oogopslag ziet dat het niet geschikt is om die opdracht aan te nemen. Dat het dan nog gegeven werd aan een partijgenoot, ruikt niet fris. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid staat boven blinde partijtrouw |
Citaat:
2014: "Onevenwichtige besparingsoperatie van Vlaamse regering” Er staan best al wat cijfers in de eerste septemberverklaring van minister-president Geert Bourgeois. De VRT, De Lijn en Kind & Gezin moeten samen 45,8 miljoen ophoesten. Tegen eind 2019 worden 1950 ambtenaren de laan uit gestuurd. De zorgverzekering wordt dubbel zo duur. En het middenveld verliest 190 miljoen euro aan subsidies. |
https://www.gva.be/cnt/dmf20200323_0...e-te-vervangen
En terwijl maar de budgetten voor mensen die hier nooit hebben bijgedragen verhogen ... |
Citaat:
Laten wij de 'doofpot' niet vergeten bij al dat soort van zaken. Met Turken in zee gaan die niet eens bij de EU horen leek mij best ver gezocht van Maggie. |
Citaat:
Bij De Block gaat het over de administratie die verplicht is de wet op de overheidsopdrachten te volgen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is niet negatief bedoeld ! |
Citaat:
Maar De Block is pas in actie geschoten op het moment dat het water ons aan de lippen stond. En toen moest het héél snel gaan. Als ze eerder had geluisterd naar de waarschuwingen die ze gekregen heeft, dan was heel die heisa er nooit geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, Maggie De Block doet het goed. Zonder enige twijfel. |
Citaat:
Zelfs ik heb in Februari online maskers besteld in februari. (obndertussen ingeleverd uiteraard) Dat de overheid toen niets gedaan heeft is crimineel. We wisten al heel lang dat de pandemie op komst was. Die maskers hadden al lang hier kunnen zijn. |
Citaat:
Fase 2: provinciegouverneurs Fase 3: federale regering Deelregeringen zijn bevoegd voor ziekenhuizen. Hoe dikwijls moet ik het nog zeggen? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be