![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ha! |
Citaat:
Tijd om de forumchinees terug naar china te sturen. |
Citaat:
O.a. Effectief tegen achterlijke trutten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedstrijdje houden of zo,misschien om ter dikste varkentje... |
Citaat:
Dat zal de dag zijn dat het hamstertje niet meer door de deur geraakt...:rofl: |
Citaat:
de deur van een kartonnen doos is anders snel een stukje breder gemaakt zenne. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Je gaat iemand nu de olieprijs zo laag staat toch ook niet verwijten dat ze nu de zoveel mogelijk inslaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Als je beschermt wil zijn tegen het virus, dan mag je bescherming dragen die virtueel een ruimtepak zonder drukbescherming is. En vooraleer je het uit mag doen, in een douche met HAC of bleekwater mag gaan staan voor minuten lang. Als je het zonder nadenken wil proberen te begrijpen, dan kan ik de oude film "The Andromeda Strain" aanbevelen. Wil je een voorproefje voor de virale apocalyps, dan is "The Stand" van King een optie, maar alleen het eerste deel (tenzij je de verkrachting door de duivel wil genieten). |
Citaat:
Maar euh, stilaan begin ik te denken dat het NL'se model mss nog het beste is, zoveel mglk immunen & gedaan met het gestress...... Straks is het herfst en zitten we nog steeds in quarantaine :-( |
Meh ik wil terug normaal kunnen winkelen. Ik stress nu al met de gedachte wat gedaan tgn het voorjaar :-(((((((
|
1 Bijlage(n)
zo, en nu de echte kansarmen
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer opnieuw |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be