![]() |
Citaat:
Overal ( dus ook waar geen 'pocobende' de lakens uitdeelt) heeft men dat aanvankelijk gedaan...gewoon daar en hier getest op temperatuurstijging... diegenen met temperatuursverhoging waren verdacht en werden getest... niet meer De mensen op ski-vakantie zijn hier ook binnengekomen ... nooit getest, laat staan in quarantaine geplaatst Maar ja het zijn hier ook poco's hé En in Trump-America zijn het ook poco's die ze binnengelaten hebben ? Lees eens een serieus blaadje ipv Washington Examiner Het aantal hoax's en leugens dat die gasten in de wereld gestuurd hebben heeft geen naam meer Maar steun ze misschien door een abonnement te nemen opdat Philip Anschutz ( de naam alleen al :roll: ) nog wat climate change denial-ers, ID-ers en meer van dat fraais financieel kan helpen |
Citaat:
1) da's nu niet meteen een viroloog zijn bezorgdheid of specialiteit 2) eentje wiens naam me ontglipt heeft dat probleem wel degelijk aangekaart ergens op een talkshow |
Citaat:
Dat komt ervan. Of zoals het spreekwoord zegt: " Opgestaan (Marakkech) is plaats vergaan! " |
Citaat:
ps. Als ge goed ziet zie je daar zelfs Greta tussen zitten ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Deze draad gaat over verkeerde aanpak van dat coronavirus. Iedereen gaan lopen knuffelen, vooral Chinezen die net terugkeerden uit coronavirus infectiegebieden ìs 'n verkeerde aanpak. Maar, je impliceert dat 't onwaar zou zijn? |
Citaat:
Racistische corona verspreiders, veel knuffelen met Chinezen zullen ze niet gedaan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.brusselstimes.com/belgiu...ronavirus-l-s/ Van de Turken hier zou die slechte hygiëne bij hun barbier kunnen liggen, wat de Italianen hebben van slechte gewoontes weet ik niet. |
Citaat:
(De builenpest misschien, al is die niet helemaal uitgeroeid, en heeft die wel iets van 30% of zo van de wereldbevolking uitgeroeid. 80% in sommige steden. Willen we die prijs betalen ?) |
Meer over de Italiaanse doden, de gemiddelde leeftijd is 80 jaar, ze hebben gemiddeld 2,5 bestaande aandoeningen en slechts 3(!) hadden helemaal geen bestaande aandoening, van de toen 3000(!) doden. 3/4 zijn mannen, waarschijnlijk omdat die het meeste roken.
https://www.thelocal.it/20200311/cor...ctims-in-italy Zo'n speciale ziekte lijkt me dat toch niet, er gaan jaarlijks 600.000 mensen dood in Italië en die gaan ook van iets dood. Italië heeft dan nog eens de helft intensive care bedden als bv België, wat ook een verschil maakt. Ik vermoed dat de ziekenzorg er niet echt optimaal is. https://www.euronews.com/2020/03/19/...er-states-have |
Citaat:
|
Citaat:
"measles, mumps, rubella, pertussis, chickenpox and polio" (met behulp van een vaccin) alsook de verkoudheid. Herpes zal er ook wel eentje zijn en vele andere die we niet meer kennen wegens ongevaarlijk geworden. De mazelen waren al nauwelijks meer dodelijk toen begonnen werd met vaccineren. https://academic.oup.com/cid/article/52/7/911/299077 Een andere vraag, ken jij een zwaar besmettelijk virus die we onder controle hebben kunnen houden via een quarantaine? |
Citaat:
|
Citaat:
Als gij gelijk zou hebben waren de laatste jaren de voorbije griepvirussen immers onbestaand geweest wat immuniteit betreft... In 2017 mijn beste,ondanks de vaccinatie heb ik wel een ganse week strijk gelegen,en nog géén klein beetje,de eerste keer in mijn leven wat dat betreft.... Was die variant nu een voorbode van wat momenteel rondgaat... |
Citaat:
Men maakt die vaccinaties op "goed geluk" of "naar inzicht". Soms mist dat. |
Citaat:
Naar volgende winter gezien ziet het er dan véél slechter uit.... Men moet een variant inpassen waar men momenteel geen zicht op heeft.. Elke mutatie wat het virus betreft zal dan catastrofaal blijken... |
Citaat:
De "herd immunity" zal onvoldoende gevorderd zijn. Ik ga in de zomer als deze shit wat gekalmeerd is, mijn huisarts toch bloed laten trekken en laten testen op antilichamen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be