![]() |
Citaat:
1) Dat zult u aan de Vlaams-nationalisten zélf (waarom gebruikt u voor hen een verkleinwoord, eigenlijk?) moeten vragen. Mij boeit vooral het 'argumentarium' waarmee aan bepaalde groepen mensen het recht op zelfbeschikking wordt ontzegd, terwijl het voor andere bepaalde groepen zowat als het hoogste goed dient te worden gezien. 2) Wanneer was die 'laatste keer'? |
Citaat:
Antwoord is : neen we nemen graag de baten maar niet de lasten ..maar dan niet met die bewoordingen ...en waarom dat ik een verkleinwoord gebruik ? Geen idee...nog niet echt bij stilgestaan Waarschijnlijk omdat ik het zielige bekrompen geesten vindt net omwille dat ze een utopie willen nastreven Kijk er is een verschil tussen kritisch zijn en problemen die met immigratie gepaard gaan aankaarten ... en zeveren over 't feit dat ge wat meer bruinen ziet in het straatbeeld en dat niet normaal is Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk een logische evolutie : als hoofdredacteur van sceptr.net schreef hij toch alleen maar wat het Blok hem voedert en aanlevert. |
Citaat:
Dat klopt niet alleen, het is blijkbaar de de facto werkwijze. Niet betrapt worden, behelst overigens ook : er niet over communiceren en zeker niet op papier of mail. No paper trail : deniability is cruciaal. :twisted: Dat verklaart het totale gebrek aan reactie vanuit de EU top en de regeringsleiders daarover. Het belangrijkste is : dat het functioneert. |
Citaat:
Ik geef het u op een blaadje: er is - voorlopig althans - geen 'laatste keer'. U bent toch niet vergéten dat in de jaren na 1948 zo goed als ALLE 'joden' zowat de gehéle 'Arabische' wereld moesten verlaten? Dat met name sinds de partitie van 'Brits Indië' uit het huidige Bangladesh honderdduizenden hindoes werden 'weggezuiverd' (door moord of verdrijving)? Of dat 'Turken' én 'Turkse Cyprioten' in 1974 de 'Griekse Cyprioten' uit 'hun' 'territorium' verjoegen? ... Allemaal 'uitschot' & 'mestkevers', dus. (het lijstje kan héél lang worden, mocht u daar op staan) Over bovenvermelde gebeurtenissen wordt evenwel nooit écht moeilijk gedaan, hé. Hoe zou dat nu zo komen? :? |
Citaat:
Ons Driesje is daar wel redacteur van 12/2016 tot 09/2017 geweest |
Citaat:
De Wuhan pandemie is een 'last' van de globalisatie. |
Citaat:
Ik kreeg toen een vrij verwarde uitleg over hoe Tibet historisch altijd deel uitmaakte van China. Je ziet, waar een wil is is een weg. |
Citaat:
Zeg mij gewoon waarom wij in de Vlaamse media nooit iets horen over de voortdurende en schandalige overschreiding van de taalwetten in Bruxelles, bij wet tweetalig gebied,??? Te veel gevraagd of mogen de Vlamingen dat niet weten??? |
Citaat:
Waarom laten ze hen dan allemaal binnen; en kom niet zeggen dat het allemaal oorlogsvluchtelingen zijn... |
Citaat:
Ik weet niet hoor maar ge moet dat eens nakijken in de vorige posts |
Citaat:
|
Citaat:
Wij hebben gelijk en alle anderen zijn stoute extreem rechtse racisten... |
Krijg je moeilijk adem, Marie?
|
Citaat:
Ge had het over dat ge zulk soort pulp moest napluizen om je op de hoogte te houden tov vermeende verzwegen of valselijke feiten van de 'mainstream' Twee seconden later wordt er hier zwart op wit aangetoond dat uw zogenaamde alternatieve media ronduit de zak aan het belazeren zijn en daar weer eens gretig zijt ingetrapt. reactie marie : blahblahblah en over wat anders beginnen |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel van die hobbyisten zijn hier precies binnengelaten onder het verzoek dat ze hun hobby hier mogen komen uitvoeren als het daar hun niet zo goed economisch af ging |
Citaat:
|
Citaat:
Overal spelen de immigranten ver boven hun aantal in die statistieken... hoe goed ze hun best ook doen om geen duidelijke cijfers te geven... Waarom eigenlijk als de openbare media zogezegd staan aan de zijde van de objectieve en onafhankelijke berichtgeving... Waarom is er zoveel dat niet geweten mag worden door de Vlamingen... Dat alleen al zou enorm veel belletjes moeten doen rinkelen... Maar neen, onze linkiewinkies houden het liever bij het strontgehalte van iedereen die het niet eens is met hen... Over indoctrinatie gesproken... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be