Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Opnieuw bewijs: cannabis slecht voor jeugd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25345)

Bhairav 8 december 2004 09:28

Ik zei dat ik mij van die regeltjes etc niet veel aantrek: die zijn een obstakel voor een waardevol leven.
Ik ben niet zwak omdat ik cannabis gebruik. Gij zijt even zwak om altijd op de overheid te moeten terugvallen, als ik profiteer is dat een sterkte want parasiteren gaat ten NADELE van een overheid. Ik vind dat prima, parasieten zijn sterkst. Wat gij doet is onnozele symbiose voor burgertrutten.

jan hyoens 8 december 2004 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Jantje wordt momenteel het land uitgewezen. ;-)

You wish!:twisted:

SethMoN 8 december 2004 11:16

Nee Jan moet hier blijven. Ik zou anders mijn favoriete speelbal missen. En tegelijk ook mijn rookmateriaal.;-)

ingenious 8 december 2004 11:51

zou jantje nu op zoek zijn naar argumenten? of naar een quote waar ik de bmj tegenspreek? of een tekst waarin de bmj zich uitspreekt over het te voeren drugsbeleid?

of zou hij zoals gewoonlijk met de staart tussen de benen gaan lopen zijn? :?

SethMoN 8 december 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
zou jantje nu op zoek zijn naar argumenten? of naar een quote waar ik de bmj tegenspreek? of een tekst waarin de bmj zich uitspreekt over het te voeren drugsbeleid?

of zou hij zoals gewoonlijk met de staart tussen de benen gaan lopen zijn? :?

Nee, ik denk eerder dat hij iets nieuws uit de duimen zal zuigen om ons wederom te vermaken.

ingenious 8 december 2004 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Nee, ik denk eerder dat hij iets nieuws uit de duimen zal zuigen om ons wederom te vermaken.

ik kan niet wachten! :multi:

;-)

ingenious 8 december 2004 12:06

ik heb hem al gevonden http://forum.politics.be/showthread....d=1#post817598

dorus 8 december 2004 12:09

Vervang nu een 'jantje' in bovenstaande postings door 'mohamed'.
Plots heb je een agressief racistische tekst.

Zo zie je maar waar de échte racisten zitten: links.

ingenious 8 december 2004 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dorus

wat?

SethMoN 8 december 2004 12:13

Citaat:

Moest Mohamed even kortzichtig zijn als ons Jantje hier zou ik er geen enkele moeite mee hebben om hem op dezelfe manier aan te pakken, Dorus. En wat u nu doet is het veronderstellen van iets dat niet bewezen is, sterke argumantatie zou ik zo zeggen:roll: .

dorus 8 december 2004 13:58

Nou ja, in de linkse logica blijft men net zo lang lullen tot ze gelijk krijgen.
Let wel: krijgen, niet hebben!

Laat maar.

SethMoN 8 december 2004 14:01

Citaat:

Nou ja, in de linkse logica blijft men net zo lang lullen tot ze gelijk krijgen.

Laat maar.

Heel ironisch om dat nét uit uw mond te moeten horen :lol:

Horus 8 december 2004 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik zei dat ik mij van die regeltjes etc niet veel aantrek: die zijn een obstakel voor een waardevol leven.
Ik ben niet zwak omdat ik cannabis gebruik. Gij zijt even zwak om altijd op de overheid te moeten terugvallen, als ik profiteer is dat een sterkte want parasiteren gaat ten NADELE van een overheid. Ik vind dat prima, parasieten zijn sterkst. Wat gij doet is onnozele symbiose voor burgertrutten.

Neen beste, je hebt het weer niet begrepen.
De reden dat ik al die jaren onafgebroken werk en geen moeite heb met feit dat ik een bijdrage moet betalen, is omdat ik maar al te goed besef dat er ook mensen zijn die minder hebben dan ik.
En die minder slaat vooral terug op gezondheid (psychisch en fysisch) en mss ook een gezonde dosis geluk.
Op zulks een manier heb ik geen probleem met regeltjes, want de zwakkeren hebben er baat bij.

Maar psychisch gestoorde kerels als jij, dat die onderhouden worden, daar heb ik moeite mee.
Oproepen tot anarchie, maar lopen om een uitkering, niet bekwaam om voor zichzelf te zorgen.
Je moest eens weten hoe de staat, waar je je zo tegen keert, eigenlijk je bepampert.
En jij wil een parasiet zijn? Mij goed, weet ik tenminste dat ik niet op een fantsoenlijk niveau met jou kan discussiëren.

En dat zijn inderdaad de momenten (of zoals Borinage) waarop ik begin te twijfelen in die staat.
Het groots afgeven, een leven met drugs beschouwen als 'waardevol'.
En dan anderen zwak noemen, tjonge, als dat geen hypocriete attitude is.
Kerels als jij doen centrummers overhellen naar de rechterzijde.

jan hyoens 8 december 2004 14:35

Citaat:

Laat maar.

Dat is hun beproefde tactiek, rond de pot lullen tot de tegenstanders, die telkens met stevige argumenten aankomen, het op de heupen krijgen en aftrappen!

ingenious 8 december 2004 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Dat is hun beproefde tactiek, rond de pot lullen tot de tegenstanders, die telkens met stevige argumenten aankomen, het op de heupen krijgen en aftrappen!

rofl! jantje toch... :-D

jan hyoens 8 december 2004 15:47

Citaat:

rofl! jantje toch... :-D

QED

ingenious 8 december 2004 16:06

Citaat:

QED

allez, toon me eens jouw argumenten in deze thread, waar ik nog niet met tegenargumenten op gereageerd heb. en toon me dan eens waar jij inhoudelijk op mijn argumenten gereageerd hebt. ik ben benieuwd.

jan hyoens 8 december 2004 16:13

Citaat:

allez, toon me eens jouw argumenten in deze thread, waar ik nog niet met tegenargumenten op gereageerd heb. en toon me dan eens waar jij inhoudelijk op mijn argumenten gereageerd hebt. ik ben benieuwd.

ingenious 8 december 2004 16:26

Citaat:

hihi, nog eens QED :mrgreen:

Het Skill Effect 8 december 2004 16:28

Citaat:

Ge zijt inderdaad een saaie mus !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be