![]() |
Citaat:
Is dat een misdaad? Op wat beroept u zich, om dit aan te halen als argument, om wat Van Themsche heeft gedaan te verklaren? U begrijpt toch de onzinnigheid van dat argument? Grootvader Oostfronter. Ook hier zie ik geen verband. Of doelt u te zeggen, dat het verleden van iemands vader/grootvader iets zegt over wie iemand vandaag is? In dat geval, kan ik u onderstaand artikel niet onthouden... https://pallieterke.net/2019/10/blau...-collaboratie/ Vader Voorpost Ook hier de vraag. Is dat een misdaad? |
Citaat:
Rudy vroeg wat dit met VB te maken had en ik gaf referentie naar zijn familie. En als je die bekijkt kan je toch moeilijk een verband leggen met Groen, Spa, VLD,... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijzonder jammer toch? |
Citaat:
|
Citaat:
https://pallieterke.net/2019/10/blau...-collaboratie/ En het is niet omdat van Themssche, op basis van wat jij aanreikt (familie die lid is van de partij); en vader die ooit lid was van Voorpost, dat verband meteen ook een 'oorzakelijk' verband moet zijn natuurlijk. De openingspost is gewoon grotesk en draagt niets bij tot het debat. |
Citaat:
|
Citaat:
En als er een oorzakelijk verband is, waarom werden die mensen dan niet veroordeeld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar blijven de bewijzen voor wat u beweert? |
Citaat:
Dan zult u toch met wat solidere bewijzen moeten afkomen dan die vage mist die u nu spuit, hoor. |
Citaat:
Verder waren de daden van Van Themsche duidelijk anti migrant. En welke politieke partij wordt daarmee geassocieerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De openingspost, had zonder meer meer te doen met dat tweede. En uiteraard is het uw goed recht om de verbanden te leggen/te zien die u wilt zien. Ik herinner me nog het verband met Alt-Right inzake het neerschieten van een bewaker. We weten intussen wel beter, wat betreft de beweegreden achter die moord. Een verband, zeker niet uit te sluiten. Oorzakelijk verband, langs geen kanten ... Vlaams-Belang is niet anti-migrant. Waar blijft u dat toch halen. Vlaams-Belang is voorstander van een strenger (lees: correcter) migratiebeleid. Dat is iets helemaal anders dan anti-migrant zijn. Als u eerijk bent, dan weet u dat ook. |
Citaat:
Uw conclusie van dit gebeuren: X is een ruziemaker, want... - nu komt uw sterke bewijsvoering - X en Y hebben een ijsje gekocht. En omdat Y ruzie maakt en een ijsje koopt, is X ook een ruziemaker. |
Citaat:
Eigenlijk niet. U beweert maar iets. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be