![]() |
Citaat:
Dat ik die nu gebruik, in een context van een Federale materie, is gewoon een sneer naar de hypocriete houding van Open-VLD. De senaat kost geld. Veel geld. Met dat geld kunnen veel nuttigere zaken gedaan worden op 'Federaal' vlak. In deze is brooddoos dus een duidelijke metafoor voor 'nuttigere zaken'. Vlaams of Federaal, staat hier helemaal los van. |
Citaat:
|
Citaat:
Indien ik dat juist heb begrepen, is Doorbraak dan wel niet afhankelijk van subsidies, maar van wie precies investeert. Waarmee uiteraard ook niet is gezegd, dat diegene die investeren invloed uitoefenen... |
Citaat:
Peanuts ivg de totale begroting. Maar hij mag afgeschaft worden. Alleen is daar nooit een 2/3 voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
lijkt me gefilmd op publiek domein, Apache heeft waarschijnlijk geen persvergunning maar dan nog...
|
Citaat:
Apache.be is maar een klein spelertje met weinig middelen, maar hun redactie bestaat uit door de wol geverfde journalisten die hun sporen eerder verdienden bij de grote media. |
Citaat:
Had men dit beter niet laten rusten ? Dan kwam dit niet bovenop de reeds 2 maand negatieve imagovorming rond de NVA. Gelukkig is die Van Der Paal niet zo slim en heeft hij een proces aangespannen. Ik vrees dat BDW alweer niet zo'n goede dag heeft gehad. Zijn 20 staat onder druk om een 10 te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarvóór waren er inderdaad geen middelen om dgl. problemen juridisch op te lossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het gebouw waar het allemaal om begonnen is staat er ondertussen al een paar jaar en het past helemaal in de omgeving. Ik kan niet anders dan de man die de vergunning er toentertijd voor weigerde verdenken van een vuil politiek spel gespeeld te hebben omdat hij wist dat het om een politieke vriend ging van De Wever. De Wever had groot gelijk het project toch goed te keuren en die man met zijn klikken en klakken buiten te stampen. Het gebouw past helemaal in de buurt die door Patrick Janssens tot een buurt met hoogbouw was omgetoverd, ook visueel staat het niet mis, ook niet met het Noorse kerkje.
|
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be