![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=yfl6Lu3xQW0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Adolf Huttelaere zegt Kales. Met taal reinigende groeten |
Citaat:
|
Citaat:
Mein Mutti war bei der SS Mein Onkel hat in Auschwitz gearbeit Er hat dort die Juden vergasst Adolf, Adolf, Adolf komm wieder zuruck, zuruck |
Om bij onwaarschijnlijkheden te blijven:
Die beroemde foto tonen van Angela in "formele-kledij".... EN met de melding "Kijk,dat is wat Moffie zal worden,en dat is ook JOUW schuld.......looser :evil: " Vervolgens mogen de Russen hem hebben..... |
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
u lijkt de vlaamse taalreiniging nogal te verwarren met het beeld van 'Adolf Huttelaere'. Mag ik u erop wijzen dat Adolf Hitler niks te maken had met de vlaamse taal, noch met de vlaamse taal ontvoogding. Geen enkele historische bron wijst aan dat heer 'huttelaere' zich daar maar ook mee bezig hield. Ik begin mij ernstige vragen te stellen omtrent uw verwarring (niet de eerste keer)! Misschien bent u een 'hitler' fanaat, mij niet gelaten, maar vlaamse taalzuiverheid heeft met hitler geen enkel verband ! Gelieve hier rekening mee te houden, dank u. met duits-werende, vlaamse taal minnende groet. |
Dolfken later opletten dat ge waterleidingen niet met de gasleidingen verwart.
|
Citaat:
|
Ik zou tegen Alois (zijn pa) hebben gezegd; waarom de naam veranderen naar Hitler? Ik vind Schicklgruber best wel goed klinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() En stuurde hem naar Mars. In een Tesla kon ik dat toen nog niet doen. ![]() |
Gezeten zijnde naast hem op een bank in een park zou ik zeggen: Ook een pintje Dolf?
En verder: Ik denk dat ge toch niet goed bezig bent hoor in de zin van: mocht je naar uw onderdanen geluisterd hebben en naar uw technici dan had je het allemaal misschien wel gewonnen???? U denkt: hoe kom je daar bij Uni? Wel ik kijk regelmatig naar de National Geo en daar is men soms bezig over de Nazi structures Best interessant om even naar te kijken. De uitzendingen leerden ook dat hij zijn medewerkers negeerde op véél vlakken en dat juist dat zijn ondergang geworden is. Of ik zie dat weer helemaal fout. :roll: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be