![]() |
Citaat:
|
Is het dit waar de BUB zich mee bezig houdt? Geen wonder dat jullie zo weinig stemmen krijgen.
|
Aan de maker van deze poll: wat is de relevantie van deze optie :" Ik ben geen separatist, maar een neo-nazi." ??
|
Citaat:
|
Grappig: in die peiling geven (bijna) alle separatisten toe dat Vlaanderen gedurende hun leven niet onafhankelijk zal woorden:lol: !!!
|
Citaat:
"Separatist tot Vlaanderen een onafhankelijke Republiek is in Europa." |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan neonazi zijn als vlaamsnationalist. Je kan neonazi zijn als waalsnationalist, of je kan het zijn als belgicist. Dus... leg mij dat even uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De pro-belgische zever van een laagbegaafde heeft het scheidingsproces een nieuw elan gegeven. Denk je nu werkelijk dat er één "flaminbo" zich gaat bekeren? Denk je werkelijk dat het gevaarlijk wordt om separatist te blijven? Yann Verbeeck is al even achterlijk als de chocoprince |
Citaat:
En vraag mij aub niet om bewijs te voeren dat alle flaminganten nazi's zijn, dat doen zij sowieso al! U moet stekeblind zijn om dat niet te zien. Bovendien heb ik hier op dit forum al duizendeneen topics aan gewijd. Flamingantisme = nazisme |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font] |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
YANN = NAZI |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be