![]() |
Binnenkort en dan zeg ik binnen ong. 20 jaar worden we allemaal Islamiet. Ze vermenigvuldigen zich exponentiëel door eigen kweek, invoer huwelijkspartners, asielzoekers, familieherenigingen. Momenteel voelen ze zich al sterk genoeg om de jeugd de boel te laten op stelten zetten waar ze maar kunnen. Politie , brandweer en ambulances worden aangevallen op straat troepen jongeren samen om een onveilig gevoel te creëren en geen enkele moskee reageert. Zie hoe dat 10 jaar geleden was en denk na hoe het er binnen 20 jaar gaat uitzien. Deze morgen nog in de kliniek groten boel, Security moest ingrijpen omdat en voor een "van de trap gevallen" moslima in groot ornaat geen vrouwelijke spoedarts beschikbaar was. Ik zal het niet meer meemaken maar ik heb de kleinkinderen de raad gegeven om zo spoedig mogelijk dit land en het verloren Europa te verlaten voordat het te laat is..
|
Citaat:
Er is geen probleem met islamieten. Er is een probleem met islamisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De islam willen verbieden gaat kilometers verder. |
Citaat:
Een religie verbieden is onbegonnen werk |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je voor dat VB-ers dit zouden doen, het internet zou ontploffen...:lol: |
Citaat:
het vraagt wel een beetje geweld, maar daar gaan we sowieso toch naar toe. als het niet wij zijn die de islam verbieden, dan zal de islam op den duur al de rest verbieden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tweede snijd je kop eraf, terwijl de eersten je armen en benen vasthouden. Dus ja, je hebt gelijk, er is een verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat wil je als antwoord. |
Citaat:
Wanneer een bepaald gedachtengoed aanzet om wat hier bij wet vast legt niet te respecteren, waarom mag dat gedachtengoed dan wel, wanneer het onder religie valt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be