![]() |
Citaat:
Dat laatste, da's uiteindelijk het verschil tussen intelligentie en obsessie. Eat that, Flamingantjes & Belgenlandertjes. :-D |
Citaat:
Nu krijgt het ziekenhuispersoneel een extraatje, de mensen in de woonzorgcentra, die van gehandicaptenzorg, die van ... zijn de volgende die eisen gaan stellen. Het gevolg: - Woonzorgcentra nog duurder - Ziekenhuizen nog duurder - Gehandicaptenzorg nog duurder - ... nog duurder Je kan wel zeggen, dat de overheid het wel zal betalen, uiteindelijk is het toch de werkende mens die betaald en ..., en degene die wat spaarcentjes heeft, de waarde van ons geld gaat zienderogen achteruit. |
Citaat:
Het is ofwel zwart, of wit. Er bestaat ook grijs. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik reageerde op een groteske posting met een conspiracy verhaal dat -oh boy- toch maar weer eens over de Bruine club van het Blok moest gaan en dat Lachaert daar zou van wakker liggen. Op zulke quatsch ernstig reageren is zinloos. |
Citaat:
Lager kan je echt niet gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik schaam me in uw plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel gaan ze allemaal zwaar verliezen ofwel gaan ze allemaal "winnen". De linkse stemmen gaan niet naar spa maar naar PVDA gaan. Linkse kiezers die in de kou blijven staan stemmen evengoed extreem. |
En verder doet De Wever er goed aan om hiervan een blijvend conflict te maken met Lachaert. Als hij dat zo doet dan zal iedereen Lachaert zijn verraad nog glashelder herinneren. Lachaert probeert hier trouwens alleen maar een goede indruk te wekken door dit via de media te vragen, iemand die dit meent die neemt zijn telefoon en vraagt dit van man tot man. Toont alleen maar aan wat voor laffe en valse persoonlijkheid die Lachaert is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, als hij het verongelijkte kind wil blijven uithangen, is dat zijn probleem. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be