![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit het met hun respectievelijke partijen ?? Juist, nauwelijks veranderd qua percentage. |
Citaat:
De waarheid zou dus wel eens kunnen zijn dat ze al 2% hebben verloren, want niet opvalt bij een peiling. Trouwens de peiling via internet afgenomen en ik zou toch wachten tot na de begroting van 2021 voor ik uitspraken zou doen over hoe goed de regeringspartijen het doen. Eens zien wat de burger ervan gaat vinden als ze horen dat de staatsschulden op een jaar tijd zijn verdubbeld door het coronabeleid. En dat er moet bespaard worden en er nieuwe belastingen moeten ingevoerd worden. |
Citaat:
Dat is ook normaal hé. Wie liet dat onderzoek doen? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Mijn voorspelling is al uitgekomen tijdens de laatste verkiezing. NVA = Holderdebolder de berg af gegaan. En moest de huidige peiling bevestigd worden (hetgeen helemaal nog niet zeker is) ja dan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op dat vlak zijn NVA-ers inderdaad volgzame KKK-ers. |
Citaat:
Nu is het Antwerps cocaineprobleem de schuld van GroenLinks. 8O https://www.demorgen.be/nieuws/de-we...agen~b2e4471f/ Citaat:
|
Citaat:
2014 NVA verkiezingen 32.4% 2020 NVA peiling 19.9 % Dat is in nauwelijks zes jaar 38.5% van uw kiezers verliezen ! Dat moet een record in de Belgische geschiedenis zijn. Zelfs de slechtste CVP voorzitter is nooit tot zo'n olympische afgang in staat geweest. En ik ben vrij zeker dat deze peiling snoeihard is binnengekomen bij de NVA top. |
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals zijn War on Drugs trouwens. Dan maar terug naar de afgezaagde mantra van alle schuld op de sossen te schuiven....maar oei, dat kan niet meer. Hij ligt in bed met de sossen om zijn Antwerpse natte machtsdroom toch maar te rekken. Dan maar afgeven op groen links..... Arme arme Wever. Hij is de trappers, het verstand en elke realiteitszin totaal kwijt |
Citaat:
Trouwens, peilingen zomaar vergelijken met verkiezingsresultaten, dat kan dik tegenvallen, vraag maar aan de groene golf voorspellers. Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/zevent...rnam~affccb07/ Citaat:
|
Citaat:
Maar nogmaals, indien de regering De Croo barslecht zou presteren, dan zie ik een opflakkering van de NVA. En dat zullen we moeten afwachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be