![]() |
Citaat:
België hing vol met zulke vlaggen tijdens het WK. Hoe weinig respect kan je eigenlijk hebben voor je eigen vlag en je eigen land? Ik kan me geen enkel land voorstellen waar het normaal is om reclamevlaggen van een biermerk uit te hangen in de plaats van de eigen vlag. |
In de categorie "triviaalste onderwerp waarover hier eindeloos wordt gediscussieerd", eenzaam aan de top:
vlaggen |
Citaat:
|
Citaat:
Er heeft een heel omstandig artikel in HLN gestaan met veel foto's erbij, geen woord over enig probleem met Blok infiltranten. https://www.hln.be/brussel/honderden...zijn~a08b8e54/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de leden van het belang en van de nva, plus nog niet-leden die flamingant zijn, hanteren de strijdersvlag. Of andere mensen dat nu interesseert of niet: wij hanteren de strijdersvlag. dat is onze politieke vrijheid. Punt aan de lijn. |
Citaat:
De conclusie dat het fake news was gaapt dan ook gelijk een oven... |
Citaat:
Wie niet eerlijk is, kan onmogelijk eerbaar zijn, nietwaar. Bij dezen dan: nog niet zo heel lang geleden raakte ik betrokken bij een discussie over die hedendaagse PVDA met een lid, enkele sympathisanten en enkele tegenstanders ervan. Zelfs het partij-lid gaf onomwonden toe dat er nog steeds een probleem is met de 'stalinistische' houding en mentaliteit van sommige partij-prominenten. Er werden namen genoemd. Toevallig - of net niet? - klonken die mij zeer bekend in de oren. Op de vraag waarom die persoon zich dan niet liever bij pakweg de LSP - op z'n minst even radicaal-links als de PVDA - aansloot, luidde het antwoord: "ha nee, hé, dat zijn trotskisten; daar hebben wij (!) nog een eitje mee te pellen.". Dus, eerlijk: IK link de PVDA wél nog met 'stalinisme' (en nog véél méér met 'maoïsme', eigenlijk, maar dat is voer voor een andere discussie). Tant pis als dat 'beledigend' en/of 'kleinerend' wordt gevonden. Dat ik 'een paar smeerlapjes' ben, is ongetwijfeld al veel langer dan vandaag geen geheim meer :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be