Eurosceptic |
19 december 2020 13:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
(Bericht 9549885)
En als Europa zich niet snel herpakt, zullen we die nog verliezen ook.
|
In mijn ogen is de Europese Unie (zeg nooit Europa tegen de EU) een politiek instrument dat de vernieling van Europa moet coördineren.
Ik ben een dertiger met een goeie job. Mijn collega's ook.
Ik zie ze allemaal bouwplannen maken, kasten van huizen zetten met een afbetalingsplan van 25 jaar.
Ikzelf ga in een sobere woning zitten om later te verhuren/verkopen, omdat ik er sterk van overtuigd ben dat België binnen 20 jaar afstevent op een burgeroorlog. Ik wil hier dan niet meer zijn. We gaan failliet door het migratiebeleid, met corona als katalysator. Straks zijn we allemaal arm, en vooral verdeeld.
Je ziet de migratievlek op de Vlaamse landkaart steeds uitzetten naar aangrenzende gemeentes. Moslims concentreren zich meestal in de armere gemeentes, allemaal bij mekaar. Ik heb patiënten die verhuizen naar 15 kilometer verderop om wille van de Islam. 1 decennium later breidt de Islamvlek zich verder uit, en krijgen ze ook op hun nieuwe locatie problemen.
De enige doeltreffende manier om je van allochtonen te ontdoen is door in een veel duurdere omgeving te wonen. Daar blijven ze weg. Mijn gemeente heeft sinds 10 jaar geleden een no go zone, waar 's nachts Noord Afrikaans gespuis op straat hangt en overlast veroorzaakt. Vroeger ondenkbaar, maar nu schering en inslag.
Benoem het probleem, of verzet je ertegen en je bent een racist.
Ik hoop op gewelddadige kartels die zich met geweld verzetten tegen de overheid. Dat is het enige dat nog invloed kan hebben. Maar ik verwacht het niet.
|