![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als je iemand wil oplichten, is de hebzuchtige je doelwit. |
Ik heb er liggen.
Maar zeker niet meer dan dat ikzelf kan verbruiken op het moment dat de zon schijnt. |
Mensen die geen zonnepanelen kunnen leggen hebben hun elektriciteitsfactuur zien verdubbelen. Ik weet niet hoe dat zit met de zonnepanelenbezitters ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Was duur omdat de installateurs die subsidies verrekenden voor hun beurs. |
Citaat:
tot 1500 euro subsidie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een aanfluiting. Demir heeft er in feite niks mee te maken maar het is goed dat ze het gaat proberen recht te zetten. Of dat lukt is een andere zaak. Ik denk bvb aan arcopar. Nogal gelijkaardig. |
Citaat:
Let op, dit zijn er geen met wieken hé. https://blog.greenchoice.nl/duurzame...broken%20wordt. Er zijn ook windmolens met een soort rotor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ze kunnen dat vanop afstand afzetten. Je kan een digitale meter trouwens niet weigeren en eigenaars met zonnepanelen krijgen voorrang om er eentje te krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Scheelde niet veel of ik had een Skystream van een 3kW peak gezet. Die was te koop op een veiling maar is me uiteindelijk teveel (+10k€ + plaatsing) gegaan voor een hobby-projectje. |
Wat mij vooral opvalt is: Zowat 10 jaar wordt er gewerkt met terugdraaiende tellers en geen enkele overheids(kat) die er in al die tijd opmerkingen over maakte.
Nu dat er ongetwijfeld meer en meer mensen elektrisch rijden, "rijden over dag en 's nachts opladen", ... hebben ze plotseling het licht gezien en zijn ze tot de constatatie gekomen dat hier een stokje voor moet gestoken worden. Dat is volgens mij geen toeval dat dit pas nu, na zoveel jaren, een halte wordt toe geroepen. De staat heeft geld nodig en de automobilist zal betalen, " eender hoe ", is het niet rechtstreeks dan toch zeker wel onrechtstreeks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be