![]() |
Zeker als ze de samenleving op slot blijven doen door blijvend te focussen op louter besmettingen zelfs met lege ziekenhuizen gaat er van weinig immuniteit sprake zijn. De vraag is of de ziekenhuisopnamen aanzienlijk toenemen bij hoge vaccinatie en torenhoge hoge besmetting.
|
Liever frauderen dan een gratis prik gaan halen: https://www.lefigaro.fr/actualite-fr...ation-20210716
|
Ik word misselijk:
|
Citaat:
achterlijk wijf |
Citaat:
Maar om dat te realiseren moet de 60+ en nog beter, de 50+ bevolking > 80% - 90% gevaccineerd zijn natuurlijk. Het is voorlopig nog een klein beetje riskant om dat te stellen, want het zou kunnen dat de "jongeren golf" nog niet volledig in contact is gekomen met de gepensioneerden. Alles lijkt er toch op te wijzen dat door doorgedreven vaccinatie van ouderen, de ziekenhuis belasting serieus omlaag is gegaan. |
Citaat:
...en daar heeft 90% van de actie van de overheid zich op gericht, het gezondheidssysteem (de ziekenhuizen) niet laten imploderen onder een influx van duizenden creperende covid patiënten. |
Citaat:
|
Citaat:
Soms heb je pech en win je de verkeerde loterij. Dat hoort bij het leven. Ook ik heb een ver familielid dat aan covid was gestorven. Hoog bejaard, maar wel onbekende familie. Jammer dan. En ik heb ook een familielid dat covid heeft overleefd en nu gelukkig hersteld is. Ook jammer, maar c'est la vie. Daarvan ga ik zeker niet in een paniek schieten en ijveren voor een technocratie die op den duur niet meer over het virus gaat. En ja, de hospitalisaties zijn terug stijgende. Dat weet ik. De vraag is hoe hoog het zal reiken ditmaal. |
Omdat ze zich berperkt voelen in hun vrijheid
Willen de corona ontkenners zich spiegelen aan de streng-Calvinistische zwarte kousen gemeenschap in Urk. Daar kent men tenminste ongelimiteerde vrijheid van doen en laten. :lol: https://forum.politics.be/showthread.php?t=260153 |
Citaat:
Die lichtgelovigen zouden eens moeten weten hoeveel mensen er werken in en rond onze ziekenhuizen, die alarm zouden slagen bij hun burgemeesters of in de pers, mocht "hun ziekenhuis quasi leeg staan". Lichtgelovigen snappen vb. niet dat als de verpleegsters uit minder dringende afdelingen bijgeschoold en tijdelijk verschoven worden naar meer dringende afdelingen, die eerst niet "leegstaan om leeg te staan". |
Ja jongens :lol:: https://www.hln.be/buitenland/antiva...erkt~ab08f79a/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu moet er natuurlijk gekeken worden of we er nog maatregelen nodig zijn en de welke, om die doelstelling te blijven aanhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien is dat niet eens waar: de piek in oktober was al bereikt VOOR men een lockdown heeft geinstalleerd. Die golf is dus tot haar normale maximum gegaan. Men heeft enkel nadien belet dat de staart snel zou voorbij zijn en heeft dat gerokken tot in maart, tot de nieuwe golf er was. Waar de paaspauze ook niks aan gedaan heeft. Ik heb het al enkele keren aangegeven: mocht het waar zijn dat de maatregelen het aantal besmettingen drastisch heeft belemmerd, dan zouden we moeten zien dat bij hun opheffen, de virusvarianten die dus "belemmerd werden", terug omhoog schieten. Maar dat zien we niet. Ze verdwijnen verder, en nieuwe varianten, die niks te maken hadden met de vorige besmettingsgolf want NIET HUN VOORTZETTING in propagatie, maar totaal nieuwe propagatie kettingen, komen dan weer naar voor. Dat wijst op het gegeven dat al die vorige virussen wel degelijk uitgewoekerd zijn tot aan groepsimmuniteit. Maw, dat men niks heeft tegengehouden. Toegegeven, die maatregelen hebben het wel gerokken in de tijd, maar hebben meestal de piek niet eens afgevlakt, enkel de staart gerokken. |
Citaat:
|
Beste forumgebruikers,
Het is toegelaten om mekaars ideeën af te kraken en te labelen. Het is niet toegelaten om mekaar af te kraken of te etiketteren. Deze draad is een schoolvoorbeeld van het spelen op de man in plaats van op de bal. Hij wordt dan ook gesloten. De moderatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be