![]() |
Citaat:
een misprijzende blik niet wegsteken als het over rechtse partijen of politici gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel, je kan als partij niet 'verdraagzaam' zijn tov alle minderheden, transgenders, homosexuelen, islamieten, milieurakkers, ocmw'ers dat vloekt in dezelfde pot...
Groen heeft al veel politici versleten, wie blijft er nog over van de eerste groene golf na de dioxinecrisis ? 2 man in de EU ? |
Citaat:
Als Calvo aanwezig is in het parlement, is dat voor mij geen probleem. Er zijn in het verleden ergere mistoestanden geregistreerd van parlementsleden die doodgewoon niet komen opdagen. En toch hun riante parlementaire wedde opgraaien. https://www.nieuwsblad.be/cnt/gfe36dm8v |
Draadverkloters en stielbedervers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hollandse Twitteroorlogen met Calvo wil ik zien.
|
Citaat:
De hamvraag is of "hij" daar ooit "iets" tegen gedaan heeft? Nee, integendeel hij is één van de kampioenen van de cumuls. Wat ligt hij dan te lullen over de transferts die Vlaanderen hopen geld kosten, oogverblinding? Duivelszak is nooit gevuld ....? |
Citaat:
Hij heeft ook een grote mond dat zal wel meevallen. |
Citaat:
En ook politiek intellectueel denken. U weet toch dat u nu een draadverkloter bent. Ik ben dat ook. Het is een geuzennaam... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu even naar het buitenland, en als Groen! de volgende verkiezingen zwaar verliest kan hij triomfantelijk opkomen dat hij niet verantwoordelijk is, en dé man is die met zijn onbezoedeld verleden de partij de komende jaren terug moet brengen. Goed bekeken Calvo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be