![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat prio1 de vrije bedden in IZ waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij viroloog Marc Van Ranst klinkt echter een heel ander geluid. “Tot een paar weken geleden had ik gezegd: een nieuwe lockdown is onmogelijk. Maar nu vrees ik er toch voor.
“Ik neem het woord lockdown niet zo graag en snel in de mond. We kunnen wel sommige risicoactiviteiten tijdelijk on hold zetten”, aldus Van Gucht (...) nog nooit zo veel virus (...) We moeten hier echt de rem op zetten”, besluit de viroloog. Alé.. noem het geen lock-down, maar een hold-down.. een rem op alle vormen van ontspanning..? All work, no play.. maar slechts tijdelijk eh. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij vullen hoe langer hoe nauwkeuriger de beschrijving van "kwakzalver" in. Anderhalf jaar een "remedie" voorschrijven (lockdownen, prikken, gedaan), en niet eens weten dat het niet werkt tot het voor hun neus staat. 'hoezo, aderlaten werkt niet ? Tot een half uur geleden vond ik dat de koorts flink gedaald was en er beterschap op komst leek te zijn..." |
Citaat:
|
Het is een herhalend patroon waar ze versoepelen in de zomermaanden en weer verstrengen in de wintermaanden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Florida en de UK is het nog steeds scenario 1. Uiteraard tot bij de nieuwe variant maar ze leveren wel de succesformule, op één 'detail' na: er vielen meer doden dan nodig door een iets te lage vaccinatiegraad. Maar daarover ging de vraag niet.
|
Citaat:
Ik vraag mij echt af of die politici niet doorhebben welk beest er onder hun bed ligt? Ook dit scenario was voorspeld door de “wappies”: het gaat erger worden na massale vaccinatie, niet beter. Citaat:
The virus is us. |
De maand is nog niet uit. Morgen opnieuw overlegcomité. Discotheken, kappers enz... Terug dicht?
Wie zal het zeggen? Misschien een mini-lockdown, wat dat dan ook moge wezen. |
Citaat:
|
Of ze de cafés nu open houden of niet, ik mag er toch niet meer binnen.
Eens de cafés en al de rest dicht zijn, ga ik mijn vrienden wellicht zelfs meer gaan zien. Want dan hebben ze ook niks meer te doen. Dus geef mij maar een lockdown :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be