Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   kleine discussie aan het Nachtegalenpark (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257957)

Xenophon 3 maart 2021 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9617983)
Ik kan begrijpen dat als ge dat doet met een camionette waarop het logo van de firma staat, dat ge ontslaan wordt.

Maar als die man op het werk totaal niet die gedragingen heeft, het de eerste keer is & de werkgever nergens geschaad werd, lijkt me in dit geval ontslag een ongepaste sanctie van een niet-betrokken patrij.

Maar ik verwacht wel een trip langs de rechtbank voor de man voor fysieke bedreigingen & racisme.

Oh, de arbeidsrechtbank gaat ook een woord te zeggen hebben.

Want, "ik heb ergens gelezen dat je racist bent dus je bent ontslagen" gaat niet goed genoeg zijn denk ik.

Xenophon 3 maart 2021 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9617990)
Het probleem is dat hij niet de juiste scheldwoorden heeft gebruikt.

Moest hij haar hebben uitgescholden voor achterlijke moslima, pedoprofeet-aanhanger, kopvodwijf,... dan was er m.i. geen probleem geweest.

Maar hier schold hij op haar afkomst (Marokkaans). Dat is iets anders natuurlijk.

Wie was het ook weer - ik denk dat hij bij De Morgen werkte, die onze Noord-Afrikaanse vrienden "kutmarokkaantjes" noemde.

Werd die toen ook ontslagen?

Zipper 3 maart 2021 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9618182)
Wie was het ook weer - ik denk dat hij bij De Morgen werkte, die onze Noord-Afrikaanse vrienden "kutmarokkaantjes" noemde.

Werd die toen ook ontslagen?

Yves Desmet, toenmalig hoofdredacteur van rioolkrant De Morgen.

De Rode Willem 3 maart 2021 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9618157)
Dus jij beschouwd jezelf als normaal? Wat is normaal?

IK !!
;-)

N-VA 3 maart 2021 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9618188)
IK !!
;-)

Voorzichtig, de grootste zot denkt dat ook van zichzelf.

Elio di Supo 3 maart 2021 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9618146)
De evolutie in de maatschappij.
In voorafgaande geschiedenis van de mensheid reed de mens alleen te paard.
Nu zijn er bvb auto's. Alleen al dat maakt onze tijd anders.

Maar of u het leuk vindt of niet, ook de demografische samenstelling van onze maatschappij is veranderd.
Ook al beweren enkelen op fora dat de multikul niet bestaat, ze is nochtans een keihard feit.
En om zo'n diverse maatschappij stabiel te houden, gelden er nu eenmaal andere regels dan in de heel voorafgaande geschiedenis vd mensheid.
Sorry....ik niet uitgevonden. Maar ben er wel mee akkoord.

Technologische veranderingen zijn geen criterium voor ethische kwesties. Ruimtevaart is voor ethiek even belangrijk als de uitvinding van het wiel dat was. Als u vindt dat demografische veranderingen dit wel zijn dan is dat enkel omdat er iets wordt opgedrongen.

Maar goed, mss heb je een punt. Vroeger was een meerderheid een meerderheid. Nu gedragen minderheden zich als meerderheden.

Elio di Supo 3 maart 2021 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9618147)
Men kan ook normale blanke man zijn ?
Dat is zoiets tussen arrogant agressief en meegaand sneeuwvlokje.
Zelfbewust en zelfverzekerd is zeker geen synoniem voor arrogantie. In vele gevallen zelfs antoniem.

Probleem is wel wie gaat bepalen wat normaal is.

Rahowa 3 maart 2021 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9617925)
Wellicht een Blokker ?

Hij werd wel eerst kutbelg genoemd en de makkakkenmadam had lama-manieren.Natuurlijk wordt dat niet gepost.

De Rode Willem 3 maart 2021 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9618194)
Probleem is wel wie gaat bepalen wat normaal is.

Daar hebt u een punt.
Maar ik vermoed dat iedereen op zijn minst van zichzelf denkt dat hij / zij normaal is.
Mochten er mensen twijfelen, men kan mij steeds als referentie van normaliteit nemen :-D

Zipper 3 maart 2021 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9617860)
https://www.hln.be/antwerpen/marokka...park~abece7f5/

Een strijder tegen de omvolking wordt vervolgd en is zijn job kwijt.

Terwijl het Marokkaans tuig ongemoeid wordt gelaten als ze kortgerokte dames uitschelden voor het vuil vd straat, zoals in Molenbeek of de Anneessensbuurt in Brussel.

Elio di Supo 3 maart 2021 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9618202)
Daar hebt u een punt.
Maar ik vermoed dat iedereen op zijn minst van zichzelf denkt dat hij / zij normaal is.
Mochten er mensen twijfelen, men kan mij steeds als referentie van normaliteit nemen :-D

Ik pas 8-)

CUFI 3 maart 2021 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9618191)
Voorzichtig, de grootste zot denkt dat ook van zichzelf.

Inderdaad. Mensen die krankjorum zijn krijgen eerst signalen van anderen omdat ze dat van zichzelf niet doorhebben. Meestal dan omdat het “de normale gang van zaken” thuis was. De erfzonde, iedereen mankeert wel iets.

De Rode Willem 3 maart 2021 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9618208)
Ik pas 8-)

Jammer maar toch - :hug:

edwinp 3 maart 2021 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9617925)
Wellicht een Blokker ?

kan zijn, hebben niet het intellectueel inzicht om de anderen te filmen ipv zichzelf te laten filmen.

edwinp 3 maart 2021 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9618206)
Terwijl het Marokkaans tuig ongemoeid wordt gelaten als ze kortgerokte dames uitschelden voor het vuil vd straat, zoals in Molenbeek of de Anneessensbuurt in Brussel.

tja, één men filmt dit onvoldoende (waarschijnlijk wordt de camera dan terstond kapotgeslagen) en men heeft bijna geen platform om zijn beklag te doen.

Ik vind schelden trouwens Gééén uiting van racisme, kutwijf, ouwe zak snotneus, papzak, zijn allemaal gebaseerd op fysieke kenmerken en niemand die daar een zaak van maakt

Zipper 3 maart 2021 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwinp (Bericht 9618224)
tja, één men filmt dit onvoldoende (waarschijnlijk wordt de camera dan terstond kapotgeslagen) en men heeft bijna geen platform om zijn beklag te doen.

Ik vind schelden trouwens Gééén uiting van racisme, kutwijf, ouwe zak snotneus, papzak, zijn allemaal gebaseerd op fysieke kenmerken en niemand die daar een zaak van maakt

alle middelen lijken goed om de autochtoon te muilkorven.

De Rode Willem 3 maart 2021 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9618231)
alle middelen lijken goed om de autochtoon te muilkorven.

Tja als men al geen kutwijf meer mag roepen naar een vrouw....Het VB zal wel weer sterk groeien.

Elio di Supo 3 maart 2021 18:51

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/06...pil-1-3006705/

Arme Herman, hij werd vast ontslagen na dit stukje scheldproza.

Zipper 3 maart 2021 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9618234)
Tja als men al geen kutwijf meer mag roepen naar een vrouw....Het VB zal wel weer sterk groeien.

Ga in de islambuurten eens luisteren hoe daar naar kortgerokte dames wordt geroepen

CUFI 3 maart 2021 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9618243)
Ga in de islambuurten eens luisteren hoe daar naar kortgerokte dames wordt geroepen

Habibi?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be