denkimi |
10 maart 2021 23:05 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
(Bericht 9625234)
Jamaar ik herhaal: als dat de normale gang van zaken is ben ik gek.
We manipuleren de natuurlijke selectie alzo. Als het nu ebola of polio variant was, ja dan zou ik ook gevaccineerd hebben. Nu na deze charade ben ik zelfs op horrorverhalen van polio vaccins gestuikt. Daar kan je alsnog zeggen “de voordelen wegen tegen de nadelen op.” Maar om mensen te gaan vaccineren tegen een virus waar ze op een week tijd van genezen, dat is te absurd voor woorden.
Uiteraard dat die corrupte politici ons aanzetten tot vaccinatie, hoe meer ze er moeten kopen hoe meer geld er aan hun pollekes kan blijven plakken.
Na de Mexicaanse griep en dat gedrocht aan vaccinatiewanbeleid, zouden we toch beter moeten weten?
|
Kijk, er zijn zeer terechte vragen te stellen bij het massaal opdringen van ongeteste vaccins. Zeker bij mensen onder de 30/40 die helemaal geen last hebben van corona.
Er zijn ook terechte vragen te stellen bij waar het geld naartoe gaat en welke belangen bepaalde politici en experts erbij hebben.
Maar dat wil niet zeggen dat het een groot complot is. Dat wil niet zeggen dat het de bedoeling is mensen ziek te maken of te doden. Dat wil niet zeggen dat het slechte wil is.
Dat is gewoon onwetendheid, onbekwaamheid, paniek, hysterie en een persoonlijke drang om de eigen zakken te vullen. En ook voor een groot deel angst vanuit de mensen die ons een jaar onzin verkocht hebben, angst dat de waarheid boven zou komen en hun eigen onbekwaamheid aan het licht.
|