![]() |
Citaat:
Dat kan niet gezegd worden van werklozenregime Walenland. |
Citaat:
zal de Forza Flandria op de voorgrond komen :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijft dus de N-VA met dezelfde scenario als nu met de Vivaldi regering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er kan véél veranderen in de jaren die komen. Een oude uitdrukking die nog altijd geldt: 't Kan verkeren. |
Citaat:
Binnenkort in Crypto's ;-) |
Citaat:
De economische implosie van Wallonië was begonnen bij de aanvang van de jaren zestig. Als reactie vond de FGTB niet beter dan een een groots opgezette staking te organiseren tijdens de Kerst- en Nieuwjaarsperiode van 1960-61. Ik deed toen mijn legerdienst en onze verloven werden ingetrokken omwille van de toen zeer woelige toestand. Ondertussen heeft Wallonië dus zestig jaar tijd gehad om de Waalse economie op een andere leest te schoeien. Is dat gebeurd? Wel, ik druk me nog zéér voorzichtig uit wanneer ik stel dat de inspanning die van de Waalse verantwoordelijken mocht en moest verwacht worden volstrekt onvoldoende was. En ondertussen moest Vlaanderen gedurende zes decennia een zware financiële rugzak torsen in naam van de Belgische zogezegde “solidariteit”. |
Citaat:
Onze Coronafeestvierders zullen binnenkort ook wel minder te vieren hebben. Wonen boven mekaar in een hokje van 50m2, wekelijks een paar vlees en broodbonnetjes en een rood bakfietsje om het af te halen. Wij overleven het nog wel tot het zo ver is en "zij" kunnen niet zeggen dat ze niet verwittigd waren. |
Citaat:
Vals zingen ....? Dat kan de NVA even goed maar wij blijven met de ellende zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Arbeider: 't Is moeilijk de dag van vandaag om goed werkvolk te vinden hé ! |
Citaat:
Gij kent geen leeftijdsgenoten die jaren voor de wettelijk pensioenleeftijd op kosten van de gemeenschap thuis (of in Spanje) in hunne zetel lagen? Allez jongen niet de onnozelaar uithangen hé.Er zijn veel inwoners van het Vlaamse gewest die hun euro's verdiend hebben met zweet. Of dat Vlaams zweet is weet gij niet. Want hier wonen ook Italianen, Turken, Marokkanen, Polen, Walen enz die hier werken en belasting betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog straffer: het zouden wel eens de Franstaligen kunnen zijn die, nog voor de nva haar strategische overwegingen zou finaliseren, de stekker eruit trekken. Op dat moment zouden zij wel eens liever een staatsvorming verkiezen zodat het bedel-faillissement wat gecamoefleerd kan worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be