![]() |
In het raam van de gendergelijke rechten, kan ze alleen maar het volgende zeggen:
"Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden. M = V, maar tegenover mijn man en mijn zonen, blijf ik onderdanig" |
Citaat:
Oei, nu riskeer ik waarschijnlijk ook zes maanden bak. |
Citaat:
|
De excuustruus van de blauwe dweil luidt: Voor alle overheidsjobs die rechtstreeks in contact staan met de burger geldt zo’n gebod om neutraal te zijn. Voor de andere functies niet en dus ook niet voor regeringscommissarissen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik het geen goede beslissing. Maarja Bart is ook met de sossen in het stadsbestuur gegaan. |
Hoe iemand een hoge federale post kan bekleden zonder zelfs de kleinste notitie van de taal van de meerderheid van de bevolking te hebben ontgaat me volledig. En dat dan nog voor een instelling die met gelijkheid te maken heeft. Ecolo is duidelijk door het verkeerde soort extreem links geïnfiltreerd. Die partij verdiend het tien keer meer om in een cordon sanitair te zitten dan het VB. Veel van de ecolomensen steunen of nemen deel aan regelrechte islamitische terroristische organisaties is gebleken.
|
Citaat:
Of je bent een "christen" wat ook al raar is. Maar het is okay. Dat heeft al vele eeuwen de dienst uitgemaakt. Maar zo'n half-half figuur. Lauw... Ook geen moslim maar ook geen linkse. Dat zijn rare figuren. |
Voor een extravert type is het "natuurlijker" om te vechten. Maar dan wordt onderdrukking gevaarlijk. Het onderdrukken/vechten tegen bepaalde emoties/driften.
Voor een introvert type is het "natuurlijker" om te aanvaarden. Maar dan denken velen om alles zo te laten als het is. Dat dat aanvaarding is. Dan wordt dat weer gevaarlijk. Pure lethargie. Beide opties zijn mogelijk. Alleen extravert is bezig met de uiterlijke wereld. Introvert met de innerlijke wereld. Dat onderscheid moet er zijn... ^^ |
Citaat:
Stel dat alle politici die van andere origine zijn of van einde ende verre zijn komen 'aanvaren' geschrapt zouden worden, dat is best al een hélé hoop hoor. Drama ten top of net niet ze allemaal schrappen? Verdorie dat ben ik vergeten maar daar kozen mensen voor. |
Gaat die haar eerste beleidsdaad het openstellen van de imamopleiding voor ongesluierde vrouwen zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
DS:
"Ondertussen heeft de PS zich vandaag, tegen de verwachtingen in, uitgesproken VOOR een hoofddoekenverbod." https://www.standaard.be/cnt/dmf20210607_95547826 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be