Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Pers moet N-VA ontmaskeren zegt Eric Van Rompuy (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259512)

lamenielachen 11 juni 2021 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9700073)
Je kreeg gewoon 1 % meer rente dan op het toen gangbare tarief.En als je intekende kreeg je 0,1 % korting op je hypothecaire lening.En zeggen dat ik iets meer dan mijn 2 eerste maandlonen daar heb ingestoken.

Ik ben opgelicht en wil hiervoor mensen het gevang zien indraaien voor vele jaren,het gaat hier om 51 miljard Belgische franken,een hallucinant bedrag.Alleen de katholieke maffia beschermt haar accolieten.

Bij Fortis ging het om veel meer en ook daar hebben de Kaloten duidelijk hun slag geslagen.
Bij het over kop gaan van Lernout en Hauspie kwam Dehaene het aandeel nog aanprijzen terwijl de deurwaarder aanbelde.

Knuppel 12 juni 2021 06:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9698391)
Die mens is eigenlijk al morsdood alleen zijn lichaam weet het nog niet.
rebel met een missie ?
Wat is er rebels aan het kleine broertje ?
Niks
Niemand neemt die man nog serieus en ik ben al verrast dat ze hem uitnodigen voor de afspraak. Zochten ze een humoristische noot misschien ?

De VRT ging alvast in op zijn voorstel. En van Rompuy heeft de kans met twee handen aangegrepen om de N-VA te ontmaskeren. ;-)

Karel Martel B 12 juni 2021 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9698272)
Christen, ja zo ne vuile katholieken hypcrieten, gefrustreerde misdienaar.

Mogelijks zitten er meer Katholieken bij het Blok dan bij de CVP.

Is het Blok niet de enige partij die tegen het doden van ongeboren kinderen is?

lamenielachen 12 juni 2021 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9699915)
Er werd wel garantie gegeven... .

Als belegger is het vooral belangrijk te kijken "wie" die garantie geeft.
Tsjeven zouden mij niet overtuigen, trouwens geen enkele politieke partij zou me overtuigen hun geld toe te vertrouwen ....

Ik had ook 1 of 2 van die vodjes papier maar dat was enkel ivm. met die goedkopere lening die je dan kreeg.

Knuppel 12 juni 2021 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9698246)
De schrik zit er goed in bij CD&V .

Nadat Coens in Ter Zake al zei dat hij ten alle prijzen wil vermijden dat het VB en N-VA bij de Vlaamse verkiezingen de meerderheid hebben gaat Eric Van Rompuy nog een stapje verder en zei hij in De Afspraak dat de pers te mals is voor N-VA en te weinig doet om hen te ontmaskeren.
Hij wil dus de pers gebruiken om de oppositie te muilkorven.

Het is niets voor niets dat de Vivaldi regering de subsidies aan de pers wil behouden.
Voor wat hoort wat.

Vandaag kopt De Standaard: "Hoe de CD&V-leden de slagkracht van Coens uitholden".

Ik heb pal nadat Coens zijn "vernieuwingsoperatie" op tafel gooide voorspeld dat hij zijn graf groef.

Citaat:

Grote lenteschoonmaak van voorzitter Joachim Coens moet CD&V vernieuwen
Joachim Coens wil van CD&V een andere partij maken. Donderdagavond zijn een aantal interne hervormingen doorgevoerd door de algemene vergadering van de partij, maar er is ook een nieuw mission statement aanvaard. Dat moet de partij een andere richting uitsturen: groener, actiever en met een welwillender houding tegenover vluchtelingen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/04...rondig-vernie/

Met zo'n "lenteschoonmaak" maakt Coentje de N-VA en het Vlaams Belang niet kapot maar nog groter, ten koste van zijn eigen partij.

lamenielachen 12 juni 2021 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9700116)
enkel "prominente" personen verdienen bescherming ??

Dat zie je toch aan onze Jurgen, gans België zoekt hem omdat hij "dreigde" een paar prominenten wat te gaan kriebelen.

Als uw vrouw verkracht wordt door gespuis word het bij de "faits divers" geklasseerd.

lamenielachen 12 juni 2021 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9701339)
Vandaag kopt De Standaard: "Hoe de CD&V-leden de slagkracht van Coens uitholden".

Ik heb pal nadat Coens zijn "vernieuwingsoperatie" op tafel gooide voorspeld dat hij zijn graf groef.

Met zo'n "lenteschoonmaak" maakt Coentje de N-VA en het Vlaams Belang niet kapot maar nog groter, ten koste van zijn eigen partij.

Alléz, ze nog nen keer iets anders "proberen", 't moet toch nogal aangekomen zijn die nieuwe peiling.

Der Wanderer 12 juni 2021 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9698935)
Van alle hypocriete azijnpissers in het pluche/leer is evr waarschijnlijk degene met de zuurste smaak.

Eikes...

Dan toch omdat Kris Peeters weg is. :-)

Diego Raga 12 juni 2021 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9700634)
Bij Fortis ging het om veel meer en ook daar hebben de Kaloten duidelijk hun slag geslagen.
Bij het over kop gaan van Lernout en Hauspie kwam Dehaene het aandeel nog aanprijzen terwijl de deurwaarder aanbelde.

Herinner me nog dat Maurice Lippens op een nieuwsuitzending zat te stoefen, dat het zo goed ging met de bank en het publiek 'de gouden tip' gaf, om snel bij te kopen voor de koers door het dak zou gaan.
Drie weken later werd het aandeel op de beurs geschorst, kortom, die bankcapo en z'n trawanten hebben voor hun gedumpte aandelen nog goede winst kunnen pakken.
Dat die oplichters toen niet gelyncht geweest zijn...

Knuppel 13 juni 2021 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9701594)
Herinner me nog dat Maurice Lippens op een nieuwsuitzending zat te stoefen, dat het zo goed ging met de bank en het publiek 'de gouden tip' gaf, om snel bij te kopen voor de koers door het dak zou gaan.
Drie weken later werd het aandeel op de beurs geschorst, kortom, die bankcapo en z'n trawanten hebben voor hun gedumpte aandelen nog goede winst kunnen pakken.
Dat die oplichters toen niet gelyncht geweest zijn...

Dehaene heeft toen vrijwel zeker een De Guchtje gedaan: zijn aandelen met voorkennis verkocht.
DAT zijn dan de grote Belgische staatsmannen die door de koning tot minister van staat worden benoemd. Een eretitel die wordt verleend aan personen die zich verdienstelijk hebben gemaakt in s'lands belang. Politici met een lange staat van dienst, zoals oud-premiers, oud-ministers, oud-Kamervoorzitters enz...Hen wordt om advies gevraagd over politieke zaken, bij een moeizame formatie of een staatsrechtelijke kwestie. Zij kunnen door de regering worden ingeschakeld als adviseur of worden belast met speciale opdrachten.

Witte Kaproen 13 juni 2021 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9701339)

Coens had niet beter kunnen overkomen voor de Forza Flandria .

Go Coens go go

Knuppel 18 juni 2021 20:18

Citaat:

Over het vertrouwen van de Fransen in hun media:

Wantrouwen du Jour

Een interessante studie omtrent de media bereikt ons vanuit Frankrijk, waar "wantrouwen" het overheersende gevoel is wanneer wordt gevraagd hoe men over de media denkt. Liefst 55 procent van de ondervraagden vertrouwt de media niet, maar ook "woede" en "afkeer" staan in de rangschikking op gelijke hoogte met "nieuwsgierigheid" en "belangstelling".

Ruim twee derde (67%) van de Fransen zegt "te twijfelen aan de waarheidsgetrouwheid" van de informatie die ze krijgen, zelfs als die van "erkende media" komt.

Ook interessant: 89% heeft het gevoel "overal steeds weer dezelfde informatie te zien". Nog eens 73% stoort zich aan de "alomtegenwoordigheid en overvloedige aanwezigheid van nieuws".
Heel herkenbaar als je het mij vraagt.

De vraag van Eric van Rompuy aan "de pers" om de N-VA te ontmaskeren versterkt het wantrouwen in de media alleen maar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be