![]() |
Citaat:
Straffe kerel met straffe kop, dat wel. Zich drie keer door de kop (kunnen) schieten om er zeker van te zijn dat hij dood is. En dat terwijl zijn doelwit zich op een armlengte afstand bevindt. Leren ze bij de Belzieke armee niet beter schieten dan dat? |
Met een P90 in FA mode, geen probleem om drie kogels met één drukje op de trekker af te schieten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wacht nog op het antwoord van Aynerand betreffende de vele mensen die hun levenskwaliteit dankzij corona behoorlijk hebben is gestegen.
Laat me raden. Degenen die er "munt" uit hebben kunnen slaan? Geld verbetert de kwaliteit van het leven? Nochtans moesten ook zij mondmaskers dragen, afstand houden, geen feestjes meer geven, niet meer reizen, grootouders mochten hun kleinkinderen niet meer zien, mensen moesten alleen sterven, enz.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe dat met .45 ACP en je hebt enkel appelmoes over. Die hebben stopkracht en een grotere diameter, ze zijn ontwikkeld om hun energie volledig af te geven op zacht weefsel. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=kh_WxeOAcxo Wat is de belangrijkste les, een 5.7 is een gevaarlijke patroon, Ze kunnen daar in Luik nog iets anders dan wafels bakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
of worden die kogels elektronisch in de loop afgevuurd?? dit was een nieuwe technologie, supersnel. |
Citaat:
|
2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
zelfmoord is toch roemloos einde ve sterke gezonde potente blanke commando hetero kerel
beetje laf v jurgen conings ik zou in zijn plaats toch zelfmoord missie kiezen en zo eervol en waardig trots mij laten doorzeven na een Ardennen offensief met zwaarste spul niet eens mijnenveld om zijn lijk. of AI autonome killer drones om zijn lijk niet eens zwaar explosieve booby traps om zijn lijk haha hhaha ik ben toch gevaarlijk, puur schizofreen ziek en goed dat ik een slappe pennenhoertje ben geworden ipv seriemoordenaar of commando leger |
Citaat:
De man had last van stress na buitenlandse missies.... De Belgische buitenlandse missies zijn op geen enkele wijze vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld Amerikaanse Seals. Dus de man was zeer gemakkelijk te stressen. |
Citaat:
Soms zetten ze blijkbaar mooie foto's van hun fietstochten en zo op hun facebook pagina, maar dat heb ik enkel maar van horen zeggen, aangezien ik zelf geen facebook gebruik. De directie heeft gedreigd van ze toch te dwingen 1 dag per week fysiek komen te werken, maar dat is blijkbaar in slechte aarde gevallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be