Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Eerste 12-jarigen krijgen coronaprik: “Met veiliger gevoel op k (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260015)

Skobelev 27 juli 2021 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9737159)
Ja maar, die moeten wel de schoof zijn pensioen betalen, en dat van zijn heksie-perfeksie.

Als de Schoof er dan nog is....:?

Erw 27 juli 2021 11:02

Met veiliger gevoel op kamp vertrekken.
Ja haha.
Niet veiliger voor virus, wel veiliger voor nazi's die hun kamp opdoeken en hen opsluiten met een plakkaat "quarantaine" boven de deur.

Rapture 27 juli 2021 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9737160)
Als de Schoof er dan nog is....:?

Hij is toch gevaccineerd tegen corona dus aan wat zou hij nu nog kunnen doodgaan? Andere ziektes bestaan toch niet meer.

Skobelev 27 juli 2021 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rapture (Bericht 9737184)
Hij is toch gevaccineerd tegen corona dus aan wat zou hij nu nog kunnen doodgaan? Andere ziektes bestaan toch niet meer.

Onze gepensioneerden worden allemaal geen 90 toch? Soms stopt het biologisch machientje vanzelf en zonder aanwijsbare reden, gewoon slijtage.

Herr Flick 27 juli 2021 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9737192)
Onze gepensioneerden worden allemaal geen 90 toch? Soms stopt het biologisch machientje vanzelf en zonder aanwijsbare reden, gewoon slijtage.

Ja den dien hier boven heeft wel gevoel voor humor, het liefst van al laat hij mensen net voor hun pensioen doodvallen.

sadistische rakker.

denkimi 27 juli 2021 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9737229)
Ja den dien hier boven heeft wel gevoel voor humor, het liefst van al laat hij mensen net voor hun pensioen doodvallen.

sadistische rakker.

Dat zou natuurlijk het beste zijn.

Een heel groot deel van de problemen in onze maatschappij zou opgelost zijn moesten mensen doodvallen zodra ze 70 zijn.

Skobelev 27 juli 2021 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9737232)
Dat zou natuurlijk het beste zijn.

Een heel groot deel van de problemen in onze maatschappij zou opgelost zijn moesten mensen doodvallen zodra ze 70 zijn.

Misschien willen ze dan maar werken tot hun 40.....:?

Herr Flick 27 juli 2021 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9737235)

dan moeten ze al doodvallen op 41, dat is misschien wel wat vroeg niet ?

Skobelev 27 juli 2021 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9737236)
dan moeten ze al doodvallen op 41, dat is misschien wel wat vroeg niet ?

Voor sommigen is het nooit te vroeg.

Vette Pois(s)on 27 juli 2021 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9737235)

dat is nu al

Herr Flick 27 juli 2021 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9737257)
dat is nu al

oei en ik werk nog altijd, ik ga eens in mijn papieren moeten kijken denk ik ;-)

gertc 27 juli 2021 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9737229)

sadistische rakker.

Toen het pensioen werd ingevoerd, was de pensioenleeftijd inderdaad gelijk aan de gemiddelde levensverwachting.

Erw 27 juli 2021 20:57

Pensioen zou beter niet bestaan.
Spaar zelf voor je oude dag he.
Als een ander je dwingt om een deel van je loon bij hem af te geven zogezegd daarvoor dan kan dat enkel niet koosjer zijn.

Jan Janssen 27 juli 2021 23:05

Greta Thunberg is misschien al iets ouder als 12 jaar, maar toch. Eerst haar vaccin aannemen en meteen daarna klagen dat rijke landen vaccins hamsteren voor jongeren terwijl ze in armere landen meer nodig zijn. Hoe hypocriet kan je zijn?

Dat is 1 van de hoofdredenen waarom ik me niet laat vaccineren. Ik denk ook dat er ergens anders oudere mensen zijn die meer gediend zijn met het vaccin. Maar ik heb tenminste nog een beetje eigenwaarde en ga dan geen vaccin afpakken van deze mensen.

https://www.dailymail.co.uk/news/art....html#comments

Erw 27 juli 2021 23:08

Dat is een leuke.
Hun eigen argument in hun gezicht terug.

Herr Flick 27 juli 2021 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gertc (Bericht 9737277)
Toen het pensioen werd ingevoerd, was de pensioenleeftijd inderdaad gelijk aan de gemiddelde levensverwachting.

Daarom dat je nu met een scheefgetrokken situatie zit , en niet alleen dat bijkomend wordt er nog een massa volk ingevoerd die nog nooit een klap hebben uitgevoerd en dat ook nooit zullen zoen.

Herr Flick 27 juli 2021 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9737663)
Greta Thunberg is misschien al iets ouder als 12 jaar, maar toch. Eerst haar vaccin aannemen en meteen daarna klagen dat rijke landen vaccins hamsteren voor jongeren terwijl ze in armere landen meer nodig zijn. Hoe hypocriet kan je zijn?

Dat is 1 van de hoofdredenen waarom ik me niet laat vaccineren. Ik denk ook dat er ergens anders oudere mensen zijn die meer gediend zijn met het vaccin. Maar ik heb tenminste nog een beetje eigenwaarde en ga dan geen vaccin afpakken van deze mensen.

https://www.dailymail.co.uk/news/art....html#comments

Zit die opgefokte puber met een kleuterbrein nu nog niet in een gesloten inrichting ?

Als je beweert dat je CO2 kunt zien, ... dan is er iets grondig mis in de central processor unit.

patrickve 28 juli 2021 04:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9736720)
Dit moet de allereerste keer in de geschiedenis zijn dat we medische experimenten uitvoeren op kinderen onder het mom dat we daarmee bejaarden kunnen beschermen.

Het gaat sneller dan in de jaren 30. Dolf had langer nodig om zijn bevolking zo gek te krijgen.

Inderdaad. Gaat in tegen alle deontologie op dat vlak.

Hoofdstraat 31 juli 2021 16:15

Mexico laat zich niet doen

https://www.rt.com/news/530770-mexic...cal-companies/

Mexico will not be held hostage by pharmaceutical companies that only want to do business and scare children with the idea that it is necessary to vaccinate against Covid-19.

Vette Pois(s)on 31 juli 2021 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9736720)
Dit moet de allereerste keer in de geschiedenis zijn dat we medische experimenten uitvoeren op kinderen onder het mom dat we daarmee bejaarden kunnen beschermen.

Het gaat sneller dan in de jaren 30. Dolf had langer nodig om zijn bevolking zo gek te krijgen.

ik heb hoofdpijn

en gij neemt het asprientje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be