Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Annelies Verlinden(CD&V) trekt elke federale steun in voor beveiliging joodse wijk! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260585)

Ke Nan 22 augustus 2021 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9756299)
Enkel gij associeert het VB met "vuil", zonder enige reden en zonder de minste onderbouwing. Pure spam, dus.

Ik ook. En ik ken vele anderen die dezelfde mening zijn toegedaan. Ge moet een beetje meer buitenkomen.

De Rode Willem 22 augustus 2021 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9756569)
Ik ook. En ik ken vele anderen die dezelfde mening zijn toegedaan. Ge moet een beetje meer buitenkomen.

2!
Vooral dat buitenkomen lijkt mij van toepassing.

WYSIWYG 22 augustus 2021 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9756569)

Peilingen spreken dat weer dapper tegen. Ze gaan telkens nog meer Vooruit dan de Vooruit van Conner en dat vond uw vriend Guillaume le Rouge al fantastisch. 8-)
Het is niet omdat een paar Grijze Wolven in een verlepte sishabar dat prevelen dat dat ook zo is.:roll:

Ke Nan 22 augustus 2021 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9756595)
Peilingen spreken dat weer dapper tegen. Ze gaan telkens nog meer Vooruit dan de Vooruit van Conner en dat vond uw vriend Guillaume le Rouge al fantastisch. 8-)

Peilingen... :rofl:

Citaat:

Het is niet omdat een paar Grijze Wolven in een verlepte sishabar dat prevelen dat dat ook zo is.:roll:
Ik weet wel van grijze wolven dat ze grommen en huilen maar prevelen? En ik heb er bijzonder ernstige twijfels bij dat ze hun habitat naar sishabars verlegd zouden hebben. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat de fantasie van rechtse rakkertjes op hol slaat en er allerlei fabeltjes de ronde gaan doen.

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:13

/

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9756607)
Peilingen... :rofl:

Ik weet wel van grijze wolven dat ze grommen en huilen maar prevelen? En ik heb er bijzonder ernstige twijfels bij dat ze hun habitat naar sishabars verlegd zouden hebben. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat de fantasie van rechtse rakkertjes op hol slaat en er allerlei fabeltjes de ronde gaan doen.

Leuk dat u opkomt voor extreemrechts. Maskers vallen af.

Pandareus 22 augustus 2021 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9756595)

Neem je dat geprojecteer over van onze politiek & psychologisch hoogbegaafde ?

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9756615)
Neem je dat geprojecteer over van onze politiek & psychologisch hoogbegaafde ?

Citaat:

N-VA verwijst in de reportage onder meer naar een CD&V-kandidate in Lokeren, die op haar Facebookpagina foto’s heeft gepost waarop ze te zien is op Grijze Wolven-bijeenkomsten en de Grijze Wolven-groet brengt. Een andere kandidaat uit Lier is op zijn sociale media dan weer lovend voor Devlet Bahçeli, de leider van de Turkse ultrarechtse MHP-partij achter de Grijze Wolven. N-VA vond ook enkele beelden terug van kandidaten op lijsten van Groen: één ervan gidst een plaatselijk Grijze Wolven-kopstuk door het asielcentrum in Houthalen-Helchteren, een andere spreekt van een “zogenaamde” Armeense genocide.

Voor de partij bewijst dat de infiltratie van de Grijze Wolven in lokale organisaties en de politiek. “Dit is allemaal open en bloot op de sociale media van die mensen terug te vinden. Als je echt een grondig onderzoek zou doen, dan zou je denk ik van je stoel vallen van de ranzigheid die zich daar afspeelt”, zegt partijwoordvoerder Joachim Pohlmann.

Xenophon 22 augustus 2021 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9756617)
...

Turks extreemrechts = goed.
Vlaams rechts = slecht.

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9756619)
Vlaams rechts = slecht.

Zo simpel is het.:roll:

Ke Nan 22 augustus 2021 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9756612)

Leuk dat u opkomt voor extreemrechts. Maskers vallen af.

Beargumenteer en staaf dat eens. Zo niet zijn uw schrijfsels niet meer dan darmgassen.

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:37

https://www.trouw.nl/nieuws/de-turks....google.com%2F

Pandareus 22 augustus 2021 10:39

...want je reactie was dus geen geprojecteer op Ke Nan ? :lol:

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9756625)

Wie het schoentje past.....8-)

Pandareus 22 augustus 2021 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9756619)
Vlaams rechts = slecht.

...extreemrechts

Dat is een universele pest.

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9756628)
...extreemrechts

Dat is een universele pest.

Behalve Turkse dus. Want u verdedigt met verve.

Ke Nan 22 augustus 2021 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG (Bericht 9756626)
Wie het schoentje past.....8-)

Gij beweert ontegensprekelijk dat ik opkom voor extreemrechts. Dan moet gij dat ook kunnen hardmaken.

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9756625)

Waar doe ik dat?
Ik zei dat hij Grijze Wolven in een verlepte sishabar niet als de rest van de wereld moest beschouwen. Maar zijn reactie doet me nu wel twijfelen of hij geen betrokken partij is.8-)

Zipper 22 augustus 2021 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9756630)
Gij beweert ontegensprekelijk dat ik opkom voor extreemrechts. Dan moet gij dat ook kunnen hardmaken.

alleen al het feit dat ge (via uw onderschrift) de aanwezigheid van 50miljoen islamieten in Europa OK vindt, bewijst het. Niks is extreem rechtser dan die fucking achterlijkheid vd islam.

WYSIWYG 22 augustus 2021 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9756630)

Als Grijze Wolven u triggeren.....
Mij triggert een uitspraak over de Taliban of over Gouden Dageraad helemaal niet omdat ik mer geen van beiden enige band heb of wil hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be