Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Heb je de VB-app al op je smartphone staan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260963)

patrickve 23 september 2021 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9776719)
... daar begint met zijn lantaarnpalen. Zullen ze dat tolereren? :-)

:lol:

Nog eens, je kan daar enkel artikeltjes lezen van het VB he. Meer niet.

Knuts 24 september 2021 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9779207)
:lol:

Nog eens, je kan daar enkel artikeltjes lezen van het VB he. Meer niet.

Ah ok.
Ik verwachtte dat je daar ook commentaar kon geven op hun berichten, of in discussie treden met de partij. Niet dus.

CUFI 24 september 2021 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9779414)
Ah ok.
Ik verwachtte dat je daar ook commentaar kon geven op hun berichten, of in discussie treden met de partij. Niet dus.

FDW beantwoordt altijd zijn mail, altijd.

CUFI 24 september 2021 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9778620)
Haha, ik dacht effe dat er VB-aap stond. Een nieuwe soort! Na de Makaak ook de VB-aap. Een zwaar neanderthalerachtig beest staand op je smartphone is niet gezond voor dat ding. Haha, nu lig ik hier toch over de grond te rollen van het lachen.

De Vlaamse makaak, alle tinten wit wat ze afrondden op “blank”.

CUFI 24 september 2021 07:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9777462)
Wat betreft privacy op het internet:
al mijn afwijkingen zijn inmiddels voldoende uit de sociale taboesfeer gehaald, zodat van mij iedereen alles mag weten;
zelfs moet weten: mochten andere mensen eenzelfde afwijking hebben, dan wil ik ze helpen door hen te laten weten dat er nog zo'n mensen zijn ...

(mijn belangrijkste afwijking zal wel mijn financiële armoede zijn ...)

Ja de politiek mag altijd meer en de burger steeds minder.
Burgers mogen niet terugkijken, anders zou er wel meer uitkomen dan 2 corrupte vzw’s.

patrickve 24 september 2021 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9779414)
Ah ok.

Ik ben niet zo diep gaan neuzen he. Maar het is geen VB-twitter of zo he, het blijft grotendeels een-richting propaganda. Maar wel een die niet afhangt van de arbitraire politieke controle van een of andere sociale media reus.

Edit: ah, nee, blijkbaar is er toch ook een communicatie dinges. Ik had enkel het default "nieuws" dinges gelezen. Maar er is geen peer-to-peer communicatie. Je kan wel met "de partaai" communiceren.

Herr Flick 24 september 2021 07:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9779436)
Ik ben niet zo diep gaan neuzen he. Maar het is geen VB-twitter of zo he, het blijft grotendeels een-richting propaganda. Maar wel een die niet afhangt van de arbitraire politieke controle van een of andere sociale media reus.

Edit: ah, nee, blijkbaar is er toch ook een communicatie dinges. Ik had enkel het default "nieuws" dinges gelezen. Maar er is geen peer-to-peer communicatie. Je kan wel met "de partaai" communiceren.

Den Tom antwoord dan vanuit zijn datscha in de ardennen.

Nee het zit wel goed in mekaar.

Knuppel 24 september 2021 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9776616)
Het VB op je smartphone ?

How low can you go ?

Dadeemelee 24 september 2021 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9779436)

In plaats daarvan zal Tömchen de politieke actualiteit objectief becommentariëren. :lol:

Maar serieus, wie wil nu eenzijdige partijproppaganda lezen? En ik bedoel niet van het VB alleen.

Ke Nan 24 september 2021 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9779712)
In plaats daarvan zal Tömchen de politieke actualiteit objectief becommentariëren. :lol:

Maar serieus, wie wil nu eenzijdige partijproppaganda lezen? En ik bedoel niet van het VB alleen.

Stel je voor: alleen van dit soort nieuws. Want daar gaat het op uitdraaien. De alternatieve werkelijkheid van het VB.

De schoofzak 24 september 2021 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9778869)
Heb je eindelijk je eigen overtuiging gevolgd en afgezien van je onverdiend staatspensioen ?

Ik heb dat overwogen, maar het is toch te plezant om het federale verder en zo diep als mogelijk te pluimen.

Knuppel 24 september 2021 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9778869)
Heb je eindelijk je eigen overtuiging gevolgd en afgezien van je onverdiend staatspensioen ?

Heb je geen betere voorbeelden om over een onverdiend staatspensioen te lullen?

Knuppel 24 september 2021 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9779822)
Ik heb dat overwogen, maar het is toch te plezant om het federale verder en zo diep als mogelijk te pluimen.

Groote gelijk!
If jou can't beat them, join them!

Knuppel 25 september 2021 10:45

Citaat:

Eenzijdige propaganda krijgen we al jaren via de gesubsidieerde kwaliteitskranten én op de VRT. Er bestaat zelfs een nota waarmee het VB uitgesloten werd. En nog steeds wordt gediscrimineerd.

https://www.sampol.be/2005/12/een-mo...-berichtgeving

Ik heb daar de belgicistjes nooit over horen klagen.

Ik heb de belgicistjes evenmin horen piepen toen bekend werd dat de "liberalen" de partijdotaties van de twee grootste partijen, niet toevallig allebei Vlaams-nationalisten, wilden verminderen.

Xenophon 25 september 2021 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9780380)
Eenzijdige propaganda krijgen we al jaren via de gesubsidieerde kwaliteitskranten én op de VRT. Er bestaat zelfs een nota waarmee het VB uitgesloten werd. En nog steeds wordt gediscrimineerd.

https://www.sampol.be/2005/12/een-mo...-berichtgeving

Ik heb daar de belgicistjes nooit over horen klagen.

Ik heb de belgicistjes evenmin horen piepen toen bekend werd dat de "liberalen" de partijdotaties van de twee grootste partijen, niet toevallig allebei Vlaams-nationalisten, wilden verminderen.

Ja maar Knuppel, er is goede eenzijdige informatie en er is slechte, Vlaamse, eenzijdige informatie.

patrickve 26 september 2021 06:18

Citaat:

Juist, en hij denkt dat hij daarbij gecensureerd zou worden als dat via een of andere woke sociale media gigant moet gaan. Waarschijnlijk niet eens ongegrond als vrees.

Citaat:

Elke partijslaaf.

patrickve 26 september 2021 06:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 9779798)
Stel je voor: alleen van dit soort nieuws. Want daar gaat het op uitdraaien. De alternatieve werkelijkheid van het VB.

Zalig :lol:

Het Vlaams Belang gaat mainstream :-)

Knuppel 26 september 2021 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9780843)
Juist, en hij denkt dat hij daarbij gecensureerd zou worden als dat via een of andere woke sociale media gigant moet gaan. Waarschijnlijk niet eens ongegrond als vrees.

Waarschijnlijk?

Knuppel 26 september 2021 06:59

Citaat:

Niemand hoeft er zich op te abonneren. Trouwens. Wedden dat de gesubsidieerde regimekranten en de VRT het wél zullen lezen? EN becommentariëren?

Knuts 26 september 2021 07:11

Citaat:

De alternatieve werkelijkheid van het VB.

De enige werkelijkheid die blijkbaar nog kan bestaan: ieder zijn eigen alternatieve werkelijkheid. :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be