epicurist_dirk |
22 september 2021 07:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
(Bericht 9777591)
Heel verstandig! :thumbsup:
Wie heeft al een uitnodiging gekregen van Tom Van Grieken om de app te downloaden?
|
Wie heeft al een uitnodiging gekregen van Tom Van Grieken om de app te downloaden.......;-)
Kijk ”den” Tom Van Grieken hoeft mij niet uit te nodigen om een app te downloaden.
Toen ik het gelezen had dat deze app gecreëerd was heb ik deze uit nieuwsgierigheid geïnstalleerd.
Op basis van ken je vriend, ken je vijand heb ik dat gedaan.
Want ik wil steeds weten, zien en zelf ervaren waarover men het heeft en ik ga nooit af op de menig van en ander of wat men mij probeert wijs te maken. Beetje paranoia :roll: zeker, haha
Want inderdaad op de TV enz. krijgt men zelden de gedachtegang over de verschillende politieke onderwerpen die VB stelt of voorstellen ten gronde te zien of te horen. Alleen worden er zinnen getoond of te horen gebracht die een bepaald beeld beogen te scheppen van uit de filosofie van een ander partij of andere politieke strekking.
Als je VB volksvertegenwoordigers sporadisch eens kan zien/horen op TV ….. worden ze steeds onderbroken of er word steeds weer overgeschakeld naar een ander persoon of er een onderwerp bij gesleurd dat niets met het onderwerp van discutie te maken heeft.
Als BDW of en ander stelt dat VB rechts is maar linkse ideeën voorstelen als oplosing......wil ik begrijpen en horen waarover die tegenpool-tegenstrijdigheid dan gaat!
Als bv VB volksvertegenwoordigers in het parlement op het spreekgestoelte komt word bijna steevast overgeschakeld naar een interview buiten de plenaire/ parlement ruimte.
Dus hoe moeten wij dan als burger de draagwijdte en de gedachte gang van VB weten op de verschillende onderwerpen? VRT verteld wat ze willen vertellen, tonen wat ze willen tonen.....
Dus op basis van ken je vriend, ken je vijand heb ik die app geïnstalleerd om daadwerkelijk met mijn eigen ogen te zien wat VB verteld en wat ze voorstellen voor alle mogelijke problematieken die onze maatschappij te verwerken krijgt.
En op dezelfde neutrale wijze probeer ik ook van de andere partijen uit te pluizen en gebruikmakend van hun klankborden wat ze voorstellen of waar ze naartoe willen.....om daar dan mijn persoonlijke mening uit op te bouwen.8O
Als snotneus 50 jaar terug probeerde ik ook al PLAYBOY magazine te pakken te krijgen om de geheimen die daar in stonden te ontrafelen, lol.:roll:
|