![]() |
Citaat:
Van mij mocht de Croo eventjes genieten om het geweer dat Wever (U kent hem toch neem ik aan) klaar had, in Wever zijn eigen voet te laten schieten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wie niet tegen de warmte kan, moet de keuken maar verlaten zeggen de Engelsen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zie je aan de peilingen. Na jarenlang op de eerste plaats te hebben gestaan bezet hij vandaag plaats net achter De Croo. Zijn partij is wel dubbel zo groot als die van de zelfverklaarde dweil. Nog een paar jaartjes geduld, Panda. Dan gaan we pas échte shows voorgeschoteld krijgen. |
Citaat:
De echte peiling in 2019 van 32 naar 24... En nu de peiling van 24 naar 20, nog eens een klets van -4 't schijnt dat showke niet al te wreed is aan het aanslaan de laatste jaren. het lijkt erop dat het idd een echte drama show gaat worden daar in 2024 |
Citaat:
Vandaar ook dat ik de subtiele intelligente opmerking over de grote verantwoordelijkheid van Jambon zo zeer smaakte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet doen zou ik zeggen, om deze mooie politieke week mee af te sluiten voordat de nieuwe echt begint. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Is dat OVLD, CD&V en N-VA? Ik dacht dat er al twee partijen geplooid hadden voordat Jambon gecontacteerd werd. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de vorige waar er nog een saflet van -4 is rond de oren geslagen, doet mij nog steeds gniffelen. Al moet ik zeggen dat de tijd van niet eens meer 20 niet snel genoeg kan terug komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be